باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

تو گٍل ما مردها شیشه خورده داشته

چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۱۸ ب.ظ


ذات جنس مذکر ، بزرگ و کوچیک نداره ! مشکل همون شیشه خورده ست .

بدون شرح ولی با رمز

توضیح نوشت : رمز توی این وبلاگ عوض شده . اگه برای دوستان نفرستادم پیام بذارن .

دریافت
عنوان: جنس نر
حجم: 101 کیلوبایت
توضیحات: ذات جنس نر بزرگ و کوچیک نداره


  • باده پرست

نظرات  (۲۲)

من رمز
پاسخ:
ارسال شد خدمتتون

بی نمک

نگاه یورکی

پاسخ:
شما ببخشید ! نمکش کم بود عایا ؟ ( آیکون خواروندن قسمت بی موی کله مبارکم )

آیا به من هم رمز داده می شود آیا؟؟؟(آیکون نگاه مظلوم)
پاسخ:
اگه +۱۸ هستین و دوتا معرف معتبر هم دارین بله شاملتون میشه
  • تا رهایی
  • خورده شیشه رو خوب اومدی...
    پاسخ:
    پس شما هم قبول دارین که تقصیر ما نیست
    گل مون شیشه خورده داشته خب !
    پس لطفا اینهمه به ما مردها گیر ندین
    بعله اخوی دیگه شناختمت!
    بعله اخوی دیگه شناختمت!
    پاسخ:
    hاز ضعفهای بیان همینه که بعضی وقتها دوبار کامنت باید بدی تا متوجه بشی که ارسال شد یا نه !
    خیلی خندیدم
    مرسی از رمز
    پاسخ:
    خواهش می کنم
    من ممنونم که قدم سر چشم گذاشتین
    ذاتتونه دیگه
    خندیدیم
    پاسخ:
    لبتون همیشه خندون
  • عشق جانان
  • سلام حاج آغا

    کاملا درست می فرمائید

     

    راستی من ربای این پست نظر نوشته بودم

    کجا رفته ؟

    پاسخ:

    علیک سلام برادر

    هر نظری بوده تایید شده عزیز

    یا ثبت نشده یا خصوصی ثبتش کردی

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    عجب عکس باحالی انداختی ..از بچه گی خورده شیشه داشتی؟؟؟

    فکر میکنم اون کپله خودتی؟ اون یکی هم رفیقته...*** *** ** **** **** ** **** ******....هاهاهااااااااااااااااااااااااا

    (آِیکون در حال ریسه رفتن از خنده)

     

    پاسخ:
    من از اول نی قلیون بودم
    بعد از ازدواج شکمم رشد نمود !!!
    بعدشم من تا حالا آنتالیا نرفتم که ! رفتم ؟ !!!!

    ببینم مدیر سایت کیه اونقوت؟ خودتی؟ بابا عجب مهم شدی.

    نیازی به توضیح نبود ..خودم حدسشو میزدم  (چشمک)

     

    پاسخ:
    نمردیم و مدیر هم شدیم ! چیمون از بقیه کتره ها ها ها ؟!!!
    سلام.نداریم
    پاسخ:
    علیک سلام
    چی ندارید اونوقت ؟!!!
  • عشق جانان
  • آقا جان ما در خصوص این عکس های مستهجن چه

    حرف خصوصی داریم با شما بزنیم ؟؟

    چرا تهمت می زنی

     

    :)))

    پاسخ:
    چرا حالا ناراحت می شی ؟
    چهره ت خوب نیفتاده شناخته نمی شی نترس !!!!
    عاقا منم رمز میخوام
    پاسخ:
    شما هنوز سنت به 18 نرسیده !
    عه ما خیلی وقته 18 سالو رد کردیم
    3 سااااااااااااااااااااااااااااله که 18 سالمون تموم شده
    هعی دیگه پیر شدیم
    پاسخ:
    پیر شدی ؟ !!!
    اگه اینطوریه که رمز به دردت نمی خوره !!!!

    من رمز ندارم به خدا

    پاسخ:
    به همه رمز رسوندم
    ولی چشم مجددا خدمت می رسم

    عجببببببببب... اون کپله چقدر بامزه چشم چرونی می کرد. (آیکون نیش تا بناگوش)

    پاسخ:
    ( آیکون دقیقا )
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    ممنونم ** **** ****** ** ******* *** ******* ******* ** ** ****** ********* ** *** **** ** **** ** **** ** *** **** *** ****** ****** ******

     

    پاسخ:
    ببخشید دوست عزیز . به خاطر حرفهای خلاف واقع ، حذف شد .

    حرف‌های خلاف واقع

    من چی گفتم مگه (آیکون تعجب و شاخ درآوردن)

    پاسخ:
    میام می گم بهت
    :)))))))))))
    خدا خیرت بده
    اول صبی خیلی خندیدم
    پاسخ:
    خوبه روز عیدی پس شادت کردم
    لبتون همیشه خندون
    ای بابا ...رمزو نداریم.
    پاسخ:
    آدرس رو لطف کنین چشم . رمز هم میدیم .
    رمز طبق عرف وبلاگ نویسی به ایمیل ارسال نمی شه
    اقا رمز؟ :دی
    پاسخ:

    عه !

    رمز دادم خدمتتون که

    با همون رمزی که اومدی اینجا می تونی عکی رو هم ببینی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">