باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

من و تنهایی من

چهارشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۳۵ ب.ظ

  • باده پرست

نظرات  (۴)

حالا اونم باشه بد نیس :((
پاسخ:
بعضی وقتها هست که نباید باشه ، حتی او
دلم برای تنهایی خیلی تنگیده.....
پاسخ:
قبول دارم که بعضی وقتها به تنهایی نیاز پیدا می کنیم ولی دلتنگی براش یه ذره غریبه
پس بالاخره شدین مرتضای واقعی! :)
آدرس بلاگمان عوض شد!
پاسخ:
آره دیگه اینجوریاست
مبارک باشه

وقتی خسته باشی برای همه چیز دلتنگ میشی...

پاسخ:
هعیییییی ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">