باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

معجزه ای که همیشه می بینیم ولی ...

شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۰۲ ب.ظ

دخترم ملینا

  • باده پرست

نظرات  (۵)

فکر کنم ناراحته که ازش عکس گرفتین 
تبریک میگم ایشالله خوش قدم باشه
پاسخ:
کلا دخترم اخموست! خخخخ
ممنونم
نمیدونم چیکارش کردی که همچین با اخم عکس انداخته ولی خب، از شوخی گذشته خیلی نازه، سلامت باشن :)
پاسخ:
من کاریش نکردم که!
ممنونم
مبارک باشه:)
پاسخ:
ممنونم

صبحی که پرنده ها بخونن دم پنجره ت وبلاگ به وبلاگ بری تا برسی به جایی که چشمت به پاک ترین مخلوق خدا روشن شه! می تونی از کنارش بگذری ؟ می تونه اون روز بد باشه ؟ 

معجزه ی خداست اصلا این اتفاق ها:) اخم زیبایی کرده فرشته
پاسخ:
ممنونم
خیلی لطف دارین
به پاس لبخند کودکی جهان را ادامه می دهیم.
پاسخ:
کار خوبی میکنید
ادامه بدید خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">