باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

مرخصی تولد نوزاد

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۴۰ ق.ظ

این اواخر قانونی تصویب شد برای خانمها که اگر فرزندی بدنیا بیارن نه ماه مرخصی میرن!

از اونجایی که تو مملکت گل و بلبل فقط حرف میزنن و به عواقبش فکر نمیکنن این قانون هنوز اجرایی نشده و فقط کلی مادر کارمند این وسط تولید شده ! خخخخ

اما برای تولد فرزند به بابای بچه سه روز مرخصی میدادند که من موقع تولد ملیکا استفاده کردم . اما خداییش سه روز کم بود همه کارها موند و بین کارهای اداری جسته و گریخته انجامشون دادم

الان این مدت شده دو هفته و میشه با فراق بال و آسودگی خاطر همه کارهای اداری رو انجام داد و در مدتی که مادر هنوز به شرایط مناسب بعد از وضع حمل نرسیده خیلی کمکش کرد

هرچند این دو هفته از دست پیمانکارهام آسایش نداشتم و کمبود خواب شب پیدا کردم ولی دم کسی که همچین قانونی گذاشته گرم

به امید روزی که همه مردها از این مرخصی استفاده بکنن

  • باده پرست

نظرات  (۱)

بالاخره یه چیزی دیدیم که درست باشه :))
کاش این 9 ماه هم تصویب بشه برای آینده :)) البته اگه تا اون موقع کار پیدا کرده باشم خخخ

پاسخ:
تصویبش کاری نداره ولی اجرا کردنش محاله
شما خیالت رو باهاش خوش نکن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">