باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

.

.

.

.

ﺩﻣﺖ ﮔﺮﻡ ﺭﻭﯾﺎ ﺭﻭ ﻫﻢ ﻧﮕﯿﺮ ....

ﯾﻪ ﺳﺎﺭﺍ ﻫﻢ ﻫﺴﺖ ﺍﻭﻧﻢ ﻧﮕﯿﺮ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺷﮕﻠﻪ ..

ﻣﯿﺘﺮﺍ ﻫﻢ ﺑﺎﺑﺎﺵ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭﻩ ﺍﻭﻧﻢ ﻧﮕﯿﺮ . . .

ﺍﻭﻥ ﺯﻫﺮﻩ ﺭﻭ

ﻭ ﮐﻪ ﺍﺻﻦ ﺣﺮﻓﺸﻮ ﻧﺰﻥ ...

ﯾﻪ ﮐﻮﮐﺐ ﻫﻢ ﻫﺴﺖ ﺍﻭﻧﻮ ﺍﮒ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﮕﯿﺮ،ﺳﯿﺒﯿﻞ ﺩﺍﺭﻩ!!!

  • باده پرست

نظرات  (۲)

  • میلاد فدوی
  • بازدید وبلاگتو میخوای زیاد کنی؟
    میخوای بری تو راس وبلاگهای برتر سال 1394؟
    میخوای همه از وبلاگت تعریف کنن؟!

    وبلاگتو به ما بسپار .:. همین الان بیا صفحه ما و درخواست بده .:. پشیمون نمیشی

    پاسخ:
    ممنونم
    من برای دل خودم می نویسم
    دوستانی دارم مهربونتر از بارش باران
    همونها بخونن برام کافیه
    میتونست صرفا سیبیلای کوکبو بگیره:-D
    پاسخ:
    قبلیها هم کوکب بودن که سیبیلهاشون گرفته شده بود! خخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">