باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

همه ش کار کار کار ...

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸ ب.ظ

دارم خل میشم دیگه

همه ش باید فکرت دنبال کارهات باشه که چیزی جا نیفته

یا پیمانکار قدم کج بر نداره

کارها از دستم در رفته

رسما دارم خل میشم دیگه ! خخخخخ

تو این هیری ویری سه تا صورت وضعیت رو میزمه که به دلیل کمبود مدارک قابل بررسی نیست

پیمانکارها هم که عین خیالشون نیست

به درک ، پول نمیدیم بهشون

آخیش

آخیییش

آخیییییییییش

همون بهتر که کار نداشته باشم

والا

  • باده پرست

نظرات  (۲)

کمتر کسی هس که از برنده شدن بدش بیاد...

پس اگه جز اون کمتر کسا نیستی؛ بیا...

مسابقه بزرگ خوانندگی(Ontalent)

با جوایز نفیس

 

 

مزیت مسابقه ما:

چون مسابقه ما گروهی انجام میشه یعنی یا 15 نفر جمع شن یه دوره مسابقه انجام میشه؛ جایزه گرفتن خیلی آسونه...

 

پاسخ:
من جزو همون کمتر کسان هستم
آقا خب بهشون بگید بیارن تکمیل کنن
گناه دارن بهشون پول نمیدین
پاسخ:
تکمیل نمیکنن خب!
تقصیر منه پول نمی خوان؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">