باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

خاص

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۶ ق.ظ

خیلی وقتها خیلی چیزها جلوی چشممونن و دیده نمیشن ، نه بهشون فکر میکنیم و نه بودنشون برامون مهمه

خیلی وقتها خیلی از آدما اطرافت هستند و بودن و نبودنشون نه فایده داره برات و نه ضرر

خیلی وقتها خیلی جاها میری و میگردی و می چرخی و خوش میگذرونی

اما 

بعضی وقتها بعضی چیزها میان جلوی چشمت و دیده میشن ، بهشون فکر میکنی ، به بودنشون و نمیتونی تصور نبودنشون رو بکنی

بعضی وقتها بعضی آدمای اطرافت ، بودنشون خیلی مهم میشه ، بودنشون نفسه و نبودنشون ...

بعضی وقتها بعضی جاها میری و میچرخی و خوش نمیگذره بهت ، چون دلت مونده پیش همونی که دیده شده ، بهش فکر میکنی و میگی ای کاش بود تا راحت تر بتونم نفس بکشم و خوش میگذروندیم ...

 

اینجور آدما خاصند

خیلی هم خاصند

اسمشون رو باید بذاری

 

 

همسر

  • باده پرست

نظرات  (۷)

زنده باشن همسر بزرگوارتون :)
چه متن زیبایی.
پاسخ:
ممنونم
لطف داری
به نوشته های شما که نمیرسه( آیکون عمرا )
  • رویـــــroyaـا
  • سلام  ممنون از توضیحتون
     ولی من دوستان زیادی دارم  که  بلاگفا  هستند  و منو لینک کرده اند ..اصراری برای لینک نیست  چون لینک کنید  مثلا سر نزنید فایده اش چیست؟؟؟ ایکون هم نداری براتو ن بزارم
     (حالا فکرکن  اون خنده  با نیش باز را براتون گذاشتم !)
    ولی میشه لینک کرد ...این دو تاوبلاگ با دواسم  کیوان  وگل مریم  ادم گیج میشه .......(یه گل رز خیال کن الان)
    پاسخ:
    علیک سلام
    حق با شماست
    هم باید اسامی وبلاگها رو یکی کنم و هم اسامی نویسنده رو
    ممنونم از لطفتون
  • الهام پرتو
  • ان شاالله که زنده باشن ایشون و سایه ‌تون سالها بر سر همدیگه باشه
    پاسخ:
    ممنونم
    لطف عالی مستدام
  • رویـــــroyaـا
  • مرتضی  ! کیوان  نه (عجب بی توجهی  کردم )
    پاسخ:
    اسمم مرتضی ست
    کیوان یه مدتی اسم مستعارم بود
    گل مریم هم تو بلاگفاست
    هرچه میخواهد دل تنگت بگو
    (آیکون چشمک)
  • رویـــــroyaـا
  • نه ثبت مینویسه  نه میگه ارسال شد  نه ایکون برای خنده  اخم گریه داره اینم شد  قالب ؟(ایکون تعجب )  راستی اسمتون مرتضی  نه کیوان !!!
    پاسخ:
    بالای پستی که کامنت میذارید با رنگ سبز تأیید ارسال میده
    از اشکالات بیانه
    به فضاش عادت کنید درست میشه
    آیکون خخخخ
    اگه با بلاگفا راحت ترید اونجا کامنت هم بذارید منت فراوون گذاشتید به من
    متن بسیار زیبایی بود . انشا الله همیشه پایدار باشید
    پاسخ:
    نظر لطفتونه
    ممنونم
    پاینده باشید
    خدا برای هم حفظتون کنه.خیلی خوبه که این متنه :)
    پاسخ:
    ممنونم
    نظر لطفتونه