باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

مرد کشی

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۶ ب.ظ

اگه خواستید یک مرد رو بکشید لازم نیست زور بازوتون زیاد باشه


لازم نیست شمشیر و خنجر و توپ و تفنگ داشته باشید


لازم نیست مسمومش کنید یا به آتیش بکشیدش


فقط لازمه غیرتش رو هدف بگیرید و ...


حالا یک مرد مرده دارید که ظاهرا داره راه میره و نفس می کشه و شما هم به عنوان یک قاتل تحت تعقیب نیستید !

  • باده پرست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">