باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

ماهیگیری از آب گل آلود

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۹ ق.ظ

تو شرایطی که همه چی شاید خوب نباشه و ظاهرا مشکلاتی در کار هست ، باز هم میشه یه جورایی ازش استفاده بهینه کرد و لذت آفرید .

مثلا وقتی بعد از یه روز خیلی خیلی پر کار و پر استرس خانمت میاد میشینه و قبل از هر کاری ، حتی دستهاش رو نشسته و لقمه ای نگرفته ( ناهار نخورده بود ) ، به خاطر اعتیادش ! به اینترنت ، میشینه انبوه پیامهای تلگرام و لاین و ... چک می کنه ، شاید کمی ناخوشایند باشه !

ولی وقتی بهش می گی دو دقیقه با من باش ، بدون اخم و نق و نوق بغلت می کنه و با لبخندش دنیا رو بهت می ده . 

وجود همین دو دقیقه بین همه ی اتفاق های ناخوشایندی که داره اتفاق می افته یعنی اینکه دوستت داره و براش اهمیت داری و این بهترین و بزرگترین لذت دنیاست .

اینطوریه که ذکر " دوستت دارم " های ته دلت همیشگی و همیشگی و همیشگی می شه .

  • باده پرست

نظرات  (۴)

  • ثریا شیری
  • ای جان، چه همسر ِ مهربونی...
    :)
    پاسخ:
    ممنون :(
  • عبد عاصی امیدوار
  • :)
    شما صیاد ماهری هستی داداش
    پاسخ:
    هعیییییی ....
  • حوریا ش (رسا)
  • خیلی خوبه ک همیشه میون این همه چیزای بد دنبال ی چیز خوب باشی
    و بعد وقتی پیداش کردی ارزشش از همه چیزای بد بیشتر میشه
    خیلی خوبه
    ینی عالیه
    پاسخ:
    کیه که قدر بدونه؟!!!
    :(
    که اینطور :))))
    خدا برای هم نگهتون داره :]
    پاسخ:
    ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">