باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

کاش ...

دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۱ ق.ظ


کاش به جای اینکه دستی بالای دست بود ، دستی توی دست بود!

 
خدایا حرف دل هیچ کس را بغض نکن


یادمان باشد با شکستن پای دیگران ، ما  بهتر راه نخواهیم رفت  . . .


  • باده پرست

نظرات  (۲)

  • حوریا ش (رسا)
  • هعی
    بازم از این ای کاش ها
    پاسخ:
    از این ای کاشها که زیاده
    ای کاش ، ای کاشهامون بدرد بخور باشن ( آیکون چیشمک )
  • الهام پرتو
  • کاشکی رو کاشتن سبز نشد D:
    پاسخ:
    lمشکل منم همینه خخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">