باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

تسلیت

پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۲۳ ب.ظ
شهادت امام حسن عسگری(ع) رو به شما دوستان عزیز و به آقا امام زمان(عج) تسلیت میگم . این پست رو از صحن آزادی حرم امام رضا(ع)ارسال میکنم . نایب الزیاره همتون هستم
من رو هم از دعا فراموش نکنید.
  • باده پرست

نظرات  (۶)

ممنون که به یادمونی برادر
پاسخ:
جاتون واقعا خالی
  • عبد عاصی امیدوار
  • دلم چقدر مشهد خواست 
    زیارت قبول
    ممنون واقعا
    پاسخ:
    انشالله آقا بطلبه و زودی مشرف بشین برای زیارت
  • عشق جانان
  • منم خدمت شما تسلیت عرض می کنم
    پاسخ:

    ممنونم

    صحن آزادی؟
    من با اینکه همه صحن هارو میشناسم اما هیچوقت نتونستم حفظ کنم اسم هر صحن کدومه
    میشه یکم توضیح بدین صحن آزادی کدوم صحنه؟

    پاسخ:

    صحن آزادی یا صحن نو

    سمت شرق روضه منوره از سمت پایین خیابان ( خیابان نواب صفوی ) که وارد می شیسمت چب بست شیخ حر عاملی قرارداره

    برای احترام بیشتر به آقا از این صحن که پایین پای حضرته وارد بشی بهتره

     

  • تا رهایی
  • سلام
    به شما هم تسلیت می گیم
    ممنون برادر.زیارت قبول
    پاسخ:

    علیک سلام

    ممنونم

    انشالله قسمت بشه شما هم مشرف بشین به همین زودی

  • ♥♥مریــــــــــــــــم♥♥
  • سلام برادر زیارت قبول نایب الزیاره ماهم باش :)
    پاسخ:

    علیک سلام

    تو طلبه ای ؟

    آخه شیخها تنبلن و همه ش به بقیه می گن التماس دعا و خودشون هم هیچکار نمی کنن !!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">