باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

یک تصویر یک درس

شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۱۶ ق.ظ

یادم باشه که " همیشه یادم باشه این "


درس زندگی

  • باده پرست

نظرات  (۱۹)

دقیقا ...یادم باشه احساسم یادش نره اینو..

الهی احساستون هدر نشه هیچوقت ..
پاسخ:
آره واقعا
وقتی می بینی احساست هدر شده ها دلت می خواد یه هواپیمای بوئینگ 747 پر بنزین روت سقوط کنه
هعییی...
کیوان جون خخخخخخ
تصویر با متن ربط داشت؟
پاسخ:
ربطش رو باید مثل آیکونها خودت بسازی
اونی که باید ، خودش ربطش رو می فهمه

سلام

مبارکا باشه

سایت جدید

پاسخ:

همچین می گه سایت که انگاری چه خبره !!!!

علیک سلام

ممنونم

اونی که باید بفهمه فهمید یا نه؟؟؟؟؟؟

نیومدی بهم بگی ... چی شد... من هنوز در تعجم؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:

نمی دونم اونی که باید بفهمه فهمید یا نه !

ولی من گفتنیم رو گفتم

چی رو باید میومدم می گفتم؟

  • عبد عاصی امیدوار
  • دقیقا 
    هعیییی
    پاسخ:

    عه!

    شما هم ناقلا ؟!!!

  • عشق جانان
  • سلام برادر

    نکته ارزنده ایست
    پاسخ:

    علیک سلام

    به نکات شما نمی رسه برادر

  • تا رهایی
  • سلام
    باشه یادم می مونه
    پاسخ:

    علیک سلام

    خوبه . ولی می دونم که یادت نمی مونه!!!

    زیبا بود
    ولی یادمون میره
    پاسخ:

    می دونم

    زیاد مهم نیست

    عادت می کنی!!!

    زیبا بود
    پاسخ:
    ممنونم
  • عشق جانان
  • سلام
    حق چو سیما را معرف خوانده است
    چشم عارف سوی سیما مانده است

    اما چنین حکایتی نیز از عبید زاکانی نقل شد که :

    زنی چشمان به غایت زیبائی داشت . روزی از شوهر شکایت به قا ضی برد . قاضی روسپی باره بود ( خانم باز بود ) . از چشم های او خوشش آمد و طمع در او بست و طرف اورا گرفت .
    شوهر دریافت و چادر از رویش کشید .
    قاضی رویش بدید ، سخت متفر شد .
    گفت : برخیز ای زنک ، چشم مظلومان داری و روی ظالمان
    پاسخ:
    علیک سلام
    حالا بفرمایید سیمای ما بالاخره معرف هست یا نیست ؟!!!
    باور کن من قدر شما رو میدونم :))
    حالا نمیتونستی جایی کوچ کنی که آیکون شکلک داشته باشه!!! بخصوص اون نیش باز با دندان های ردیف رو ........ !! حالا مجبوریم افقی بخنیدم و همینطور بریم توی افق :)))))
    پاسخ:
    شما لطف دارین . شما می تونی به جای همه شکلکها از " خخخخخ " استفاده بنمایی !!!
  • عشق جانان
  • سلام برادر
    حکایت غریبی است داستان ما که

    اورا گفتند : آدم ابله کیست ؟
     گفت : آنکه به کار همه می آید جز به کار خود ...


    پاسخ:
    علیک سلام
    نفهمیدیم برادر
    زیر دیپلم بنویس جانا
    بوخودا نمی کشه !!!
  • عشق جانان
  • سلام برادر
    حکایت غریبی است داستان ما که

    اورا گفتند : آدم ابله کیست ؟
     گفت : آنکه به کار همه می آید جز به کار خود ...


    پاسخ:
    علیک سلام برادر
    دوباره هم خوندمش ولی ... ! ( آیکون لبو لوچه ی آویزون و نگاه به در و دیفال )
  • عشق جانان
  • سلام
    شما لطف دارید اما این مطالب در آن حد نیست
    دوست داشتی بگو تا وبلاگی بهت معرفی کنم
    تا فرق در کلام را آنجا واضح تر ببینی
    پاسخ:
    علیک سلام
    شما شکسته بند هم هستیا !
    معرفی کنید . از شما و دوستانتون جز خیر چیز دیگه ای نرسیده
    سلام رفرش کن آپم
    پاسخ:
    علیک سلام
    می رسم خدمتتون

    سلام

    اولا ممنوم گل مریم... شما انسان بسیار ارزشمند و محترم و برای همه ما دوست داشتنی هستید. پس اینقدر ما را شرمنده نکنید.

    در ضمن من از حرف ممتد خخخخخخخ خوشم نمی اد باید چه کنم؟؟؟؟؟ باز ها ها ها یا هه هه هه بگی یه چیزی یا همون :))))))))))))

    از خنده خ دار :((((((((((((

    پاسخ:
    علیک سلام
    به اطلاع کلیه ی خوانندگان این کامنت می رسانم حرفهای سطر اول دوست عزیزم رو جدی نگیرید . ایشون خیلی به من لطف دارن .
    شما هم تمرین کن برای سازوندن آیکونها
    می خواد ها ها باشه یا هه هه فرقی نمی کنه
    :دی
    پاسخ:
    بهمن داره از راه می رسه
    به فکر آیکون ش باش !
  • عشق جانان
  • اما در خصوص سیمای شما

    احتمالا قاضی می گفت : بر خیز ای کچل
    اینقدر ننه من غریبم در نیار
    پاسخ:
    باز خدا رو شکر که به کچل قناعت نوموده و شیکم گنده ی همایونیمان را مورد عنایت قرار ندادند !!!
  • عشق جانان
  • زیرا که قاضیان
    شکم را مورد عنایت قرار نمی دهند
    مکانی دیگر را مورد عنایت قرار می دهند


    ببخش مزاح می کنیم با شما
    برادر
    پاسخ:

    خواهش می کنم برادر

    مزاحتون رو عشقه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">