باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

بد جنس می شویم

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۲۵ ق.ظ
نمی دونم چرا نمی تونم بد جنس باشم ، هیچوقت نتونستم کار ناشایستی رو که اطرافیانم نسبت من انجام دادن رو تلافی کنم ! نه اینکه موقعیتش نباشه ها ! یا تصمیم نداشته باشم که تلافی کنم سرشون ، ولی لحظه ی آخر نمی دونم چرا فقط صدای درونم رو می شنوم که می گه بی خیالش شو ! و من هم حرف گوش کنم و ...

بگذریم

آدما خیلی زود شرطی می شن و به راحتی آب خوردن قوانین ساده ی زندگی و اجتماعی و ریاضی و ... رو با شرطی شدن نادیده می گیرن و من هم البته آدمم و مستثنی نیستم از این شرطی شدنها

سر یک قضیه ای دارم شرطی می شم  !!! بدجنس می شم !!! به جای اینکه خوب باشم و خوب بمونم و خوبی بخوام ، خدا خدا می کنم یه مشکلی پیش بیاد و ...

واقعا که ! دارم از خودم نا امید می شم . دعا بفرمایید

نظرات  (۴)

  • دردنوشته های جوانی ام
  • بدجنس بودن که هنر نیست ، که حالا نگران آن هستید که چرا نمیتوانید باشید!
    اتفاقا ی پتانسیل بسیار خوب است که شما بلدین...


    مرکز پژوهش های مجلس با انتشار گزارشی از روابط جنسی در ایران بیان میکند که "روابط جنسی نامشروع در حد نگران کننده ای افزایش یافته است."

    دردنوشت #2: چـهـ اتـفـاقـیـ افـتـادهـ بـرایـمـانـ؟


    ایـنـ...مـنـ و ایـنـ...دردا ارزش یکبار خواندن دارد...

    ممنون میشم تشریف بیارید و کامنت بزارید و مطالبم را نقد کنید.
    سپاس

    دنبال شدید.
    دنبالم کنید.

    پاسخ:
    همیشه هم خوب نیست
    می ذارن به حساب ....
    ممنونم از حضورتون
    مطلبتون رو خوندم
    جای نقد داره
    حوصله ش نیست ! خخخ
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • چقدر خوبه که میتونید بگذرید: ) انشالاه که از این شرطی شدن سر اون قضیهه که نمیدونیم چیه در بیاید: )) و رستگار شوید:))
    پاسخ:
    ممنونم
    خیلی وقتها ناملایماتی که به خودمون روا میشه سرمنشأش شرطی شدن طرف از سوی ماست . البته برعکسش هم می تونه صادق باشه . از ماست که بر ماست
    بدجنس شدن بهت نمیادااااا اصلا و ابدا
    پاسخ:
    چرا مگه من چمه ؟!
    من آخر متوجه نشدم بدجنس میتونی باشی یا نمیتونی D
    پاسخ:
    نمی توانیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">