باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

خواندن یا شنیدن ؟ مسئله این است

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۳۱ ق.ظ

بدون شک خیلی هامون از نرم افزارهای اجتماعی موبایلی استفاده می کنیم

ساعتها وقت می ذاریم تا به هم پیامک بدیم و از با هم بودن توی دنیای مجازی لذت می بریم

به نظر من پشت هر حرف و کارکتری که برای دوستانمون تایپ می کنیم یک دنیا حرف نهفته ست که اصلا و ابدا برای مخاطبمون ملموس نیست ( مگر مخاطب خاص ! ) که البته نمی شه صد در صد مطمئن بود که منظورمون رو درک کرده باشه یا نه !

خوندن پیامها تک بعدیه ، اما شنیدن همون پیام چند بعدی ! همه ی حسها رو می شه تو صدا فهمید ( البته اگه موقع شنیدن صدا ، تصویر چشمهای طرفت رو هم داشته باشی که عالیه )

پیامکهایی که نه حسی منتقل می کنه و نه منظورمون رو ، قابل اعتماد نیستن ! روشون قضاوت نکنیم

پیامهای صوتی اما خوب شیرفهمت می کنن . روشنت می کنن .

بیایم با " دوستان"  مجازی مون چند بعدی حرف بزنیم

هندزفری بیارید اول ;)

دریافت
حجم: 42.2 کیلوبایت



  • باده پرست

نظرات  (۲)

  • عبد عاصی امیدوار
  • پاسخ:
    :-) 
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • فایلهای صوتی خیلی خوبن:)

    عاشقید؟؛)

    پاسخ:
    آره واقعا

    استیکر نگاه یورکی از گوشه چشم و بالای عینک

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">