باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

همینجوری نوشت

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۱۷ ق.ظ

همه خورشید گرفتگی رو بیشتر از ماه گرفتگی تحویل می گیرن !

چون کمتر اتفاق میفته !

اگه می خواید بیشتر تحویل گرفته بشید کمتر اتفاق بیفتید !!!


پ.ن.1 : به تجربه ثابت شده است . امتحان کنید .




شر و ورای فلسفی و ادبی رو ول کنید

واسه حس بودن واقعی ، همیشه باید یکی تو زندگیت باشه که اون رو بیشتر از خودت دوست داشته باشی


پ.ن.2 : تجربه نشون داده برای حس بودن واقعی به تعداد زیاد برجک بسازید . چون هی می زنه تو برجکتون و البته نباید کم بیارید !!!!

پ.ن.3 : از دست رفتم نه ؟

  • باده پرست

نظرات  (۴)

:))
به نظر من که شعر و ور نیستن :)
نه به دست اومدید:دی
پاسخ:
منم نگفتم هستن . فقط چون می خوساتم به مطلب بعدی برسم گفتم !
ای از دست رفته
پاسخ:
بلیا بلیا
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • دیشب ماه گرفتگی سایه ای بود؟
    من هرچقدر سعی کردم چیزی ندیدم.
    ولی انصافا خورشیدگرفتگی یک چیز دیگه است!
    بچه که بودم یادمه یکبار خورشید گرفتگی رو دیدم.

    پاسخ:
    آفرین به حافظه تون
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • توبه کن و به آغوش جامعه بازگرد:)))
    پاسخ:
    توبه که هرگز
    جامعه باید به آغوش من

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">