باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

شرح حال

دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۴۶ ق.ظ


اینروزها کمی اوضاع قاراشمیش شده !

اواخر هفته ی گذشته طی مشاجره ی کوچولو با یکی از همکارانم که خیلی هم بهش ارادت دارم و خیلی خیلی هم دوستش دارم اوضاعم بهم ریخت ! نمی دونم شاید تو دلش فحشم داده باشه !!!

به هر حال کمی سرما خوردگی افتاد تو وجودم و با توجه به مشوش بودن افکارم همون شب نیز با همسری مشاجره نمودیم ( سر هووش البته ) که باعث شد دو روزی با هم سرسنگین باشیم .

شنبه که اومدم سر کار ، همکار مهربان عذرخواهی نمودند و بنده هم بسی خوشحال شدم و در برگشت به خونه ، دوتا شاخه گل نرگس و یه جعبه شیرینی کوچیک گرفتم و تقدیم همسری نمودم و آشتی کنان صورت گرفت .

از اونجا که کوزه گر همیشه از کوزه شکسته آب می خوره ، مهندس ساختمان هم که بنده باشم ساختمون بی عیب گیرش نمیاد !

چند سالی هست ساختمون ما ساخته شده و از همون اول قطر سیفون مبارک توسط دوغاب سیمان کم شده بود و گلاب به روتون مشکلات عدیده ای در دفع فاضلاب سنگین برای ما پیش میومد که طی گریه زاری همسری در هفته ی گذشته و باوجود شیپشهای انبوه اندر ته جیب مبارکمان تصمیم گرفتیم اقدامی عاجل نموده و رفع گیر نماییم

یکشنبه هم بنا اومد و زد همه رو خراب کرد تا روزهای آتی درستش کنه !

دیشب که که منزل بدون موال بود خواستیم بریم خونه مادر خانم تلپ بشیم که دیدیم اراذل و اوباش که اتفاقا دوستان برادر خانم کوچیکه هستند جمعشون اونجا جمعه و مشغول گذراندن شب امتحان می باشند .

ما هم از روی ناچاری خونه برادر خانم تلپ شدیم .

دیشب ملیکا هم به شدت تب داشت و اصلا نخوابید

کل شب رو هذیون می گفت و من و همسری هم درست و حسابی نخوابیدیم

منم کمی حال ندار هستم و احتیاج مبرم و فوری به یه ناز کش دارم .

تنتون سلامت و راه فاظلاب سنگین خونه تون هم باز باز
  • باده پرست

نظرات  (۲۳)

بهتر شه ملیکا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

انشا... سلامتی هر چه زودتر باز گردد. ملیکا جونم هم همینطور.

اما نازکش... خوب ای همه نازکش تو فضای مجازی دارید کفایت نمی‌کنه آیا؟؟؟

راستی پست قبلی برای این همکار بود باز هم آیا؟؟؟؟

بعدشم **** **** ****** *** *** **** * ***** ***** **** ***** ******* ****** ** *** *** *****

پاسخ:

انشالله ممنونم

ناز کشیدن مجازی حال نوده

بله مسبب پست قبلی ایشون بودن

بعدشم مگه فضولی ؟

  • تا رهایی
  • سلام
    خدا بد نده
    ان شاالله که بزودی قبراق وسرحال بشی
    مواظب خودت نبودی مریض شدی لااقل مواظب ملیکا جون باش
    --------
    راستی این جور مواقع می فهمی  موال چه نعمتیه
    پاسخ:

    علیک سلام

    خدا بد نمی ده

    ممنونم

    بد نبینی الهی

    من مواظب ملیکا هستم ولی ملیکا مواظب من نیست !

    آره والا . خدا از هیچ خونه ای نگیردش

    آخی.......دخی منگول منم سرماخورده بدجورناجور............طفلک سه روز متوالی تب داشت.....البته الان بهتره ......انشالله ملیکاهم بهتربشه..
     والبته توی این بیماریها الودگی هوا ومهدکودکهاوتجمع بچه هادریکجا         بی تقصیر هم نیستند.

    راستی نمیشه برید خونه همسایه برای استفاده ازموال
    پاسخ:

    انشالله که دخترت به زودی زود خوب بشه

    بله صد البته مهد هم بی تاثیر نیست

    می خوای همسایه هم کاسه توالتشون ترک برداره و ... !

    یعنی قهرو آشتی با بانو رابطه مستقیم با قهرو آشتی با همکار داره؟ :)
    نازکشی بلد نیستیم (آیکون حالا غصه نخورید,اشکال نداره)
    ملیکا هم ایشاله خوب میشه زود بازم حالا غصه نخور :)
    پاسخ:

    اعصاب بنده رابطه داره با قهر

    نازکشی بلد نباشی که خیلی بده یاد بگیر به دردت می خوره

    ممنونم

     

  • عشق جانان
  • خودت به ...بوق ...

    کوچولو حالش چطوره ؟
    امیدوارم که هرچه زودتر حالش خوب بشه

    پاسخ:

    شکر خدا بهتریم

    دعا بفرمایید

    والا ما با کسی شوخی نداریم دروغ هم نداریم
    کامنتی نداشتم ازتون
    پاسخ:

    چرا می زنی حالا

    باعشه قبول

    سلام آدرس منو خواسته بودی بیایی دعوا...
    اینم آدرس  tabasom - ziba. Blogfa. Come
     راستی منم هشت روزه شلما خودم...
    زمستونِ دیگه کاریش نمشه کرد
    پاسخ:
    علیک سلام
    شما ؟!!!
    من آدرس خواسته بودم ؟!!!
    شلما هم نوش جونت
    زمستونه دیگه ... !!!

    عه!

    چقدراتفاقات افتاده ومن بیخبرموندم!؟

    میگذره برادر

     

    پاسخ:
    کم لطف شدی دیگه خواهر !!!!
    غمتو نبینم برادر
    چه دعای خوبی نمودی . ممنون
    احسنت به این فهم و درایتی که گل میخره و شیرینی میخره و حسابی هوای مریم خانم رو داره
    خوب باشی کیوون جون
    پاسخ:
    ممنونم تک جان
    بعضی وقتها چاره ای جز منت کشی نیست دیگه!!!
  • عشق جانان
  • سلام برادر
    با عنایت به کامنت دوستان و بررسی بعمل اومده
    به نظر می رسد که سنگ توالت مشکل نداره
    ایراد کار از یه جای دیگه شماست
    من فکر کنم یه فشار شکن ببندی به اونجات
    مشکل حله
    پاسخ:
    علیک سلام برادر
    فشارشکن هم افاقه نمیکنه عزیز
    کار ما از این حرفها گذشته!!!
    سلام  تو وب عشق جانان گفته بودی آدرس روزگار و بدین برم دعوا...
    روزگار منم بی همتا...
    اونم آدرس وبم بود...
    خودم دادم...
    پاسخ:
    ممنونم
    لطف کنید دوباره مرحمت بفرمایید
    مشکل موال حل شد؟؟؟ میبینی بیشتر از حال خودتان نگران حال موال هستم واسه اینکه میدونم بی موال موندن بددردیه....از درد عاشقی بدتر
    پاسخ:
    هی خواهر
    موال هم تا درست بشه همون چند لاخ موی باقی مونده مون هم سفید شده
  • عبد عاصی امیدوار
  • داداش گلم فقط مایعات بخور
    هم خودت رو هم اهل منزل رو به مایعات ببند 
    در اسرع وقت خوب میشی

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    اولا که دعوا با همکار و آشتی با ایشون چه ربطی به همسر داره آخه؟

    ******** *** **** ****** **** **** ** ****** *** ***** ****** ** ** ** ***** *** **** ** *** ******  **** ****** **** **** * ** *** ** *** ************ ***** **** *** ** *

     

    بعدشم خوب حالا شما که تاالان تحمل کردید میذاشتید حال بچه و خودتون خوب بشه بعدا میزدین خونه رو خراب میکردین و فاضلاب درست میکردین دیگه ........

     

     

    پاسخ:
    همونطور که دعوا با همکار تو خونه تاثیر گذاره بد شدن حال هم به نبود موال ربط داره
    می گی نه ؟ بزن موال رو خراب کن ببین مریض می شی دور از جون یا نه !!!

    سلام گل مریم

    دوباره چی شد... کجا رفتی؟؟؟؟

    مساله‌ای نیاشه انشا...

    پاسخ:
    علیک سلام
    هستم خدمتتون اندر زیر لحاف با کمی سردرد و تب و فخ فخ
    ممنونم از احوال پرسیتون
    راستی فضولیم درست از آب در اومد :))))))))))))))))))))))
    پاسخ:
    ما تو هفت آسمون هم یه دونه ستاره نداریم
    اونوقت شما میگی درست دراومده؟!!!
    خدا شانس بده والا
    هنوز قاراشمیشی
    پاسخ:
    فکر کنم شما تاحالا بی موال نموندی !
    یه چیزی هم از قاراشمیش اونورتره خواهر

    یعنی کل کامنت ما رو پاک کردی دیگه..........بابا دستت درد نکنه

     

     

    پاسخ:
    نه هنوز از زیر دست عمو سانسورچی درنیومده
    باتبلت نمیشه سانسور کرد
    گذاشتم هروقت دستم به کامی رسید اونوقت از خجالتتون درمیام
    خدا بد نده .
    این ویروس  مرغیه که دم همه خونه ها میخوابه .خخخخ
    خونه ما هم بابام مریضه . هی میگه مواظب باشین شما نگیرید مسافرید
    سفر شما چی شد؟
    پاسخ:
    ای کاش فقط دم در خونه مون میخوابید
    اومده از شانس ما کرچ شده تا جوجه هاش رو از تخم در نیاره موندگاره فکر کنم!
  • ♥مریــــــــــــم♥
  • سلام گلی جان بهتر شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    علیک سلام
    به لطف دعای دوستان و احوالپرسیهاشون بهترم شکر خدا
  • عبد عاصی امیدوار
  • سلام آق گلی
    در چه حالی؟

    پاسخ:
    علیک سلام برادر
    به دور از چشمان خشمگین اژدها دارم جواب کامنت شما رو یواشکی میدم!!!
    الان ملیکا چه طوره؟
    رنجوندن خانوما کارتونه بعدم با گل حلش میکنین
    پاسخ:
    مکیکا هم خوبه شکر خدا
    صد البته با گل حل نمی شه ها !!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">