باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

بی تابی

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۵۹ ب.ظ

یه جاده ی خاکی ...

یه بیابون بی انتها ...

دلتنگی نبودن عشقت ...

آهنگی که تو گوشت می خونه ...

چقدر خوبه که گرد و خاکه !!!

 

 

 

 

  • باده پرست

نظرات  (۱)

  • بانوچـ ـه
  • عه ری را از این گلا دوس داره... براش بفرست عکسشو ذوق میکنه بچم :)
    پاسخ:
    چشم خخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">