باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

زندگی در گذر است ...

دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۵ ق.ظ

زندگی در گذره و خواسته یا ناخواسته باید به تغییراتش تن بدیم . شنا یاد ندارم اما دل رو سپردم به امواج اقیانوس .

یا غرق می شم

یا غرقم می کنه

مطلب بالا پی نوشت پست اینستا گرامم بود

اما خودشم یه پی نوشت داره :

دل سپردن با من بود و اختیارش رو داشتم . غرق شدن اما ...



یک خواهش : کسانی که اینجا رو می خونن یه جورایی اطلاع بدن . یا کامنت یا تلگرامی یا هر طریق دیگه ای که خودشون صلاح می دونن .

  • باده پرست

نظرات  (۵)

  • بانوچـ ـه
  • اطلاع
    پاسخ:
    حاصل شد ممنون
  • عبد عاصی امیدوار
  • دقیقا کجا ؟
    اینجا که بیان هست رو من میخونم 
    حاضر
    پاسخ:
    زنده باشی برادر
    ایام به کام
    ما هم که کما فی السابق میخونیم تون برادر :)

    پاسخ:
    ممنونم از لطفت برادر
  • حوریا ش (رسا)
  • در جواب یک خواهش : باشه
    پاسخ:
    بفرمایید در خدمتم
    پی نوشتای اینجا را در اینیستاگرام بنویسید ، نه اینکه ته مانده های اینیستاگرام را در اینجا
    اطلاع
    پاسخ:
    در این مبارزه ی تا برابر ، اینستا گرامه که پیروزه ! ممنونم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">