باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

از دل برود هر آنکه از دیده برفت

يكشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۰ ق.ظ
راست گفتن واقعا ...
  • باده پرست

حرف حق

دل و دیده

نظرات  (۳)

ن همه .

گفته بودند که از دل برود یار
چو از دیده برفت
سالهاست رفتی لیک
دلم از مهر تو اکنده هنوز

پاسخ:
مطمئنید که از دیده برفته ؟
هیچ نشونی ، عکسی ، خاطره ای نیست که دیده رو باهاش به جرعه ای سیراب کنی ؟
اگه اینها رو هم کنار بذاری میشه

ممنونم از حضورتون
مگ میشه خاطره رو کناد گذاشت؟!
اگ میشد ک اینهمه شاعر و عاشق و اینا نداشتیم:دی


پاسخ:
اگه خاطرات هم مرور نشن فراموش میشن
شعرا و عشاق هر روز مشغول مرور خاطراتن
اگه فراموش نشه که تنها علت مرگ ، دق مرگ شدنه
چه تلخ
پاسخ:
هوم
واقعا چه تلخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">