باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

به وقت موسیقی

پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۳ ب.ظ

دیدی دلا شیدا شدی

مجنون بی لیلا شدی

گفتم دلم عاشق مشو

عاشق شدی رسوا شدی
  • باده پرست

آرش عشقی

سوز عشق

موسیقی

نظرات  (۳)

  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • عاشق شدی رسوا شدی
    زیباست...^_^
    خودتون مینویسین؟
    پاسخ:
    لطف دارید .
    چیو خودم می نویسم ؟
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • شعرو :)
    پاسخ:
    نه آقا . من یه حرف موزون هم نمیتونم بگم چه برسه به شعر خخخخ
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • حرف موزون شاید نتونین بگین...
    ولی حرف وزین میتونین! :)
    چندتا از پستاتونو خوندم...بسی بامزه بود و شادروان گشتیم!
    دنبال شدید...خوشحال میشم شماهم دنبال کنین ^_^
    پاسخ:
    حرف وزین زدن مال بزرگانه نه من !
    از اینکه نوشته های نه چندان بدون شباهت به خزعبلات من مورد پسندتون قرار گرفته ، مشعوفم
    و از اینکه لطفتون شامل حالم شده سپاسگزارم .
    ولی از اونجایی که مشغله ی فراوان دارم متاسفانه نمی رسم وبلاگ دوستان رو دنبال کنم و بخونمشون .
    براتون آرزوی موفقیت دارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">