باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

در باره ی الی

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۰۲ ق.ظ

ﺩﺧﺘﺮ داییم ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻩ ﻣﯿﮕﻪ :
ﭼﺮﺍ ﺍﯼ ﺩﯼ ﺍﺱ ﺍﻝ ﻣﻦ ﻧﯿﻤﯿﺮﻩ ﺗﻮ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ؟ ﺑﺶ ﻣﯿﮕﻢ : ﮐﺪﻭﻡ ﭼﺮﺍﻏﺎ ﺭﻭﺷﻨﻪ ؟
ﻣﯿﮕﻪ : ﭼﺮﺍﻍ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﻭ ﻣﻬﺘﺎﺑﯽ ﺁﺷﭙﺰﺧﻮﻧﻪ


نت رفتنتون هم مثل رانندگیتون می مونه !!!
  • باده پرست

نظرات  (۱۳)

  • عشق جانان
  • چراغ دلش روشن باشه :))))
    پاسخ:
    آمین
    ای بابا..............این وبلاگتو عوض کن..همون قبلی خوب بود.....میخوام قاه قاه بخندم  اما شکلک نداره .....میخوام عصبانیتم رو از عدم وجود شکلکل ابراز کنم اما بازم شکلک نداره.........واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
    پاسخ:
    من شرمنده م
    هر چند این کاستی ها رو داره اما دارم کم کم به اینجا عادت می کنم و خوشم میاد !!!

    تازه مشخصاتمون سیو نمیشه................

    و اینکه این اعداد امنیتی خیلی قاطی پاتیه....ده بار باید بنویسی تا درست از آب دربیاد...وااااااااااااااااااااااای واااااااااااااااااااااااااای

    پاسخ:
    از اینکه با همه ی این اذیتها بازم لطفتون شامل حال ما می شه ممنونم
    هه هه هه
    ما بد رانندگی نمی کنیم با احتیاط رانندگی می کنیم (آیکون لج همراه با چشم غره)(آیکون یه نگاه از سرتا پا و بعد رو برگردوندن)
    پاسخ:
    به به آیکون سازی تون که بد نیست !
    ( آیکون آره جون خودتون )
    احتیاطتون هم ما رو کشته هم در و پیکر ماشین رو !
    ما می خوایم پول بیممون هدر نره و الکی پول تو جیب این بیمه های ... نره.
    (آیکون والا به جون شما) :)
    پاسخ:
    شما تا وقتی تعدادتون توی راننده ها زیاد نشده بود بیمه ها هم اجباری نبود
    دقیقا به خاطر راننده ! شدن خانمها مجبور شدن بیمه ها رو اجباری کنن !!!!!!!
    و ایضا هر چی بیمه هست از دست خساراتی که شما می ذارین رو دستشون نالونن !!!!!!
    منظور؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    منظورمان کاملا شفاف و مبرهن می باشد
    برای اثبات این مطلب همین الان برو ماشین شوهر رو بردار و دنده عقب از در پارکینگ برو بیرون !
    البته خونت گردن خودتا ! من مسوولیت قبول نمی کنم ( آیکون از اون نیشهای تا بناگوش باز )
    خداییش چه فکری کردی با این همه خواننده خانوم همچین حرفی زدی؟
    اون مورد امر به معروف گرفتنم حق با شماست.پس من از کجا فهمیدم این سوالو می پرسن؟؟؟ والا بخدا
    پاسخ:

    گفتن حرف حق به خواننده ی خانم یا آقا داشتن مرتبط نمی شه !!!!!!!

     

    سلام رفیق

    وب جدیدت یکم خشک و خالیه دل آدم میگیره...

    یه قالب خفن بذار

    پستات مثه همیشه قشنگن فقط فضا کمی عجیب غریب و بیشتر غریب شده

    پاسخ:

    علیک سلام

    رسیدن بخیر

    اینجا از جینگول بازی خبری نیست

    همه چی ساده و بی آلایشه تا نوشته ها بیشتر به چشم بیان

    ممنونم که تحمل می کنی . کمی بیشتر در خدمتتون باشیم عادت می کنی به این فضا

    الان باید بخندیم!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ایکون ضدحال اول.

    هه هه هه

    پاسخ:
    شما نخندی هم من به اون منظوری که داشتم دست پیدا کردم !!!!
    کدوم منظور ؟
    پاسخ:
    همون منظور دیگه !!! خخخخخخخخخ ( آیکون تو کف گذاشتن )
    درود بر هموطن خوب من 

    همه اش یه طرف این جمله اش یه طرف ( ﭼﺮﺍ ﺍﯼ ﺩﯼ ﺍﺱ ﺍﻝ ﻣﻦ ﻧﯿﻤﯿﺮﻩ ﺗﻮ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ؟ ) . 

    انشاالله چراغ ه دل روشن باشه همیشه . آمین 


    پاسخ:
    درود خداوند بر شما
    چه عجب هموطن جون
    می فرمودید قربونی می کردیم مقدمتون
    چراغ دل شما هم همیشه روشن انشالله
    درود بر هموطن خوب من 

    همه اش یه طرف این جمله اش یه طرف ( ﭼﺮﺍ ﺍﯼ ﺩﯼ ﺍﺱ ﺍﻝ ﻣﻦ ﻧﯿﻤﯿﺮﻩ ﺗﻮ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ؟ ) . 

    انشاالله چراغ ه دل روشن باشه همیشه . آمین 


    پاسخ:
    درود خداوند بر شما
    هموطن جان شما که با بیان غریبه نیستی !!! دو تا دو تا چرا ؟!!!

    کو آیکناش؟

    آیکن هه هه هه

    پاسخ:
    اینجا آیکون نداشته بید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">