باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

تلنگر

چهارشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۲۸ ب.ظ


دخترا الان فوتبال بازی می کنن !

رتبه اول کنکور شدن !

حتی وارد انرژی اتمی هم شدن !

والا اینجوری که پیش می ره هیچ بعید نیست به زودی پارک دوبل هم یاد بگیرن !!! ( آیکون از اون شکلکها که حرص دختر ها رو درمیاره )

  • باده پرست

نظرات  (۱۲)

پسرا ابرو بر می دارن.صورتشون همیشه سه تیغه مثل بند انداخته ها,غیرت هم که بیشترشون ندارن.دوست دارن بمونن خونه زنشون بره سرکار.اوا خواهری حرف می زنن.تا چند وقت دیگه بعید نیست حامله هم بشنا
پاسخ:
وقتی خانمها توانایی انجام وظایف طبیعی شون رو هم ندارند مردها شاید مجبور بشن برای تداوم بقای بشر همین کار رو هم بکنن !!!!
  • عبد عاصی امیدوار
  • احسنت 
    احسنت 
    احسنت
    :))
    راستی نوشتم داداش گلم
    پاسخ:
    ممنون
    مچکر
    سپاس
    خدا رو شکر
    خسته شدم از بس گفتم منظور...
    کیوون شدی دست ازین کارات برنداشتی گلی جان؟
    پاسخ:
    دست از کدوم کارها اونوقت ؟
    شیبدار ؟
    جنگل ؟ ... !!!
    سلام
    یعنی میشه ببینم دیگه با جنس مونث مشکل نداری؟
    آخه اینا هم حسودی داره برادر!!!  
    پاسخ:

    علیک سلام

    من مشکل دارم ؟!!!!

    خانمها خودشون مشکل دارن من رو اصلا با شما چیکار ؟!!!!

    حسودی ؟!!!!!!!!!!!!!!! یه چی بگو که بگنجه !!!! خخخخخخخ حسودی !!!

    یه دیوار بدین من سرمو بکوبم بهش

    به قول هموطن : مامااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان

    این پارک دوبل را هم که مرداش  هم گاهی می مونن توش که
    پاسخ:
    همه جا استثنا هست . ما هم اکثریت منظورمونه !!!
    بابا عشق جانان اعتراف میکنی !! دمت گرم !!
    پاسخ:
    خانها هم یاد می گرفتن یه کم واقع بین باشن همه چی درست می شد
    شماها باهم دعوا کنید من دخالتی نمیکنم...خخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    دعوا؟!!!
    دعوا موقعیه که چیزی مشنبه شده باشه
    صحبت ما از عیانها بود که البته حاجتی به بیان نداشت ! ولی ما زبونمون وانمی ایسته دیگه! چیکارش کنم!!!

    مینا خانم

    اگه به جای یه " من "  کمی نیم من می شدی

    می دیدی که کیوان خان به نکته ای  دقیق در پاسخ به ما اشاره کرد

     

     

    پاسخ:
    آقا ما زمین خورده تونیم
    آبمون نکن

    سلام اخوی

    مارو ببخشید اگه یه مدت تشریف فرما نشدیم وبتون

    این مطلبتون هم از اون مطلبهاست که آدم میخود کله شو بکوبه به دیوار :)

    ولی خندیدم جالب بود

    پاسخ:

    علیک سلام اخوی

    شما آزادی کله ی مبارک رو بکوبی به دیفال

    ولی کاری درست نمی شه با این کله کوبیدن !!!

    سلام

    دوباره وسوسه کیوون اومده سراغت هااااا آقا من موندم شما ما را نداشتید دلتون به چی خوش بود؟؟؟؟!!!!! (آیکون نگاه یه وری همراه با صدای ایشششششششش)

    پاسخ:
    علیک سلام
    وسوسه دیگه چی بید ؟!!!
    ما دلمون به دوستانی چون شما خوشه و بس . پس نگاه یورکی و صدای ایشششش را به ما نیندازید که دلمان بسی نازک است و زود رنج

    ادامه بده این شکلکا که هیچی

    ازاین بزرگاش هم حرص منودرنمیاره.

    خخخخخ

    ایکون حرصت دراومدا!

    پاسخ:
    تو استثنایی خب
    برای همینه که به وبلاگ من سر می زنی دیگه !

    سر نمیزنم!

    کله میزنم.

    ایکون حرص بخور حرص بخور

    پاسخ:
    حرص خوردنی نیست!
    چطوری باید خوردش؟!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">