باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

عکس

يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۳۴ ب.ظ
دوست من
  • باده پرست

نظرات  (۲۰)

یه مدته ولت کردم خیلی بی حیا شدی!!!

پاسخ:
خب ولمون نکن خواهر!!!
واقعا که.واسه چی رمز عکس به این افتضاحیو برداشتی؟زود رمزیش کن بی غیرت.مطمئنم شما تو مسابقه عشق جانان حتما گفتی شوهره از همه بهتر بود!!!
برو به زن و بچت برس!!!!! (آیکون بی آیکون اعصاب نداریم)
از اینجا خونواده رد میشه حیا کن (آیکون نگاه بی حیایانه!!!)
پاسخ:
عکسه چشه مگه؟!!!
میبینی چقدر خوردنیه؟
هر کس هم جنبه نداره چشماش رو درویش کنه لطفا
خخخخخخخخخخخ

سلام رفیق

تو هم با این پست گذاشتنت

همش آدم فک میکنه پستات چیز داره ولی بعدش میخواد سرشو بکوبونه به دیوار :)

اینا مهم نیش الآن مسئله واقعا حیاتی اینکه من بستنی میخواااااااااااااام

پاسخ:
علیک سلام
پستهام چیز داره؟!!!!
سرتو نکوبی دیوار ! حیفه! دیوار خراب میشه ها!!!
ای شیکمو! خخخخخ
سلام
حیف  و صد حیف
بی دلیل آب نشدی .......از درد دوریشه

پاسخ:
علیک سلام
آره والا
میبینی خواهر؟ هعییییی
این که رمز نداشته بید کیوان خان!!!
کیوان! :))
پاسخ:
مطرح کردن رمز فقط برای هیجانی کردن مطلبه
وگرنه ما و دوستمون از این حرفها نداریم که!
بارها دیدم تو خیابون مردم میلیسنش!!!!
بی غیرت شدم الان ؟!!!
اگه عکستو داشتم منم می زاشتم توی وبلاگم
چون تو هم با رمزدار کردن مطلب اونجای ما را سوزوندی
گرچه معلومه که خیلی سرکاریه :)))
پاسخ:
شما عکس خواستی که ندادم برادر جان؟
بعدشم محض ریختن کرم هم که شده بود یه کلیک روی ادامه مطلب میکردی بد نبودا!!!!
استاد عزیز میخواستی یه بستنی انتخاب کنی که یه کم فرم مودبانه تر و ابرومندانه تری داشته باشه!
پاسخ:
ببخشید برادر
ما گفته بودیم آقایون چشمهاشون رو درویش کنن و به دوست ما نگاه چپکی نکنن
میدونستم چشم چرونی میکنید مؤدبانه تر میذاشتم! خخخخخخخخ

والله از تو هیچی بعید نیست گفتم حتما رمز گذاشتی

کامنت را که ارسال کردم عکس دوستت اومد

 

حالا سوال من اینه که

 

شما از کدوم طرفش معمولا می خوریش ؟

:)))))

پاسخ:
اول لیس لیسش می کنم
بعد گاز می زنم !!!
پس اول سرشو می لیسی یا لیس لیس می زنی
بعد گازش می گیری
و تا تهشو می خوری

کار خوبی می کنی
نوش جانت
پاسخ:
البته نه به این غلظت که می گی !!!
چه عقده ای گذاشته رو دلت دوست قدیمیت.خخخخخخخخخ
پاسخ:
آره واقعا !
تو هم ببینی تو خیابون همه عشقتو می لیسن عقده ای می شی !
عجب زشته.دوستی خوشگل تر از این نداشتی؟
پاسخ:
قرار نبود ایراد بگیریا !!! ( آیکون بادکردن رگ غیرت )
  • عبد عاصی امیدوار
  • عاقا چرا ما رو تشنه به لب چشمه میاری و بر میگردونی؟
    نه چرا واقعا 
    ای بابا 

    پاسخ:
    کی تشنه لب برت گردونده برادر؟
    یه کم فضولی هم بدک نیستا!!!

    سلام

    پست جدید لطفا

    سلام برادر
    قدیم واسه سربه سر گذاشتن کسی بهش به شوخی می گفتیم

    اوستا کارش درسته فقط مشکل اینکه ابزار کار نداره
    پاسخ:
    اکی حالا افتاد!
    اصلا باید بلاگفا یه تیم منکراتی درست کنه بیان تو رو بگیرن حبست کنن ... ای بی حیا
    پاسخ:
    تیم منکرات رو عشقه
    مرد باید حبس بکشه اصن

    مناز اولش فهمیدم سرکاریه...

    به همین خاطر اصلا و ابدا هیجان انگیز نشدم. (آیکون دلت بسوزه با نیش باز)

    پاسخ:
    ققنوس باهوش
    ققنوس زیرک
    ققنوس زرنگ
    ققنوس مارپل
    ققنوس ای ول

     

    امان از دست شما جوونا ..........

     

    ببینم تو کسیو سراغ نداری واسه خونه ما مشتری باشه...بیا وبلاگم میفهمی

    پاسخ:

    جوون ؟!!!!!!

    یعنی امیدوار بشم به خودم ؟!!!!

    خواستم امیدوار بشی دیگه...خخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    امیدواریییییییییییییییییییم !!!
  • عبد عاصی امیدوار
  • عاقا نخیرم 
    من اون روزی که مطلبت رو خوندم این نبود
    یعنی هر چی اومدیم تو ادامه مطلب بالا پایین و گشتیم این نبود
    عکس و کی گذاشتی؟
    تازه کلا ما اون روز تشنه اومدیم و برگشتیم 
    :)))
    پاسخ:
    عکس از اولشم سرجاش بود
    شاید تقصیر اینترنت بوووق مملکت گل و بلبله!!!
    چقدر دلم میخواست عشقتو ببینم نگگو سر کار بودیم.
    فکر کنم اونی هم که زیر پتویی سر کاریه
    پاسخ:
    چون بار اولتونه تشریف میارین دلتون می خواد سر دربیارین
    جای دوستان بودید دلتون می خواست سرم رو از تنم در بیارین !!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">