باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

چی می شد ؟

چهارشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۵۳ ق.ظ


چی می شد خدا هم یکی رو اینطوری می ذاشت تو بغل من ؟


توضیح نوشت :

شکر نعمت ، نعمتت افزون کند        کفر ، نعمت از کفت بیرون کند


نتیجه ی اخلاقی :

خدایا شاهد باش من خیلی شاکرما !!!!


آیکون نوشت :

( حال و هوای کوچه ی علی چپ )


  • باده پرست

نظرات  (۱۷)

سلام از ماست بزرگوار
پاسخ:
علیک سلام برادر

حکایت شده است که کسی به زنی که وی را ارزومند بود نوشت : خیالت را فرمان ده که درخواب من بیاید .

زن پاسخ نوشت : دیناری بفرست تا خود به بیداری به نزدت آیم .


---

حالا برادر سر کیسه را شل کن بهتر از اینا خودشون می یان بغلت

پاسخ:
جدا ؟!
تا حالا بهش فکر نکرده بودم !!!
ممنونم از راهنماییتون ! خخخخخخخخخخ
می گم برادر خوب حکایت بلدیا

شاکربودن خوبه برادر

اوهوم اوهوم

پاسخ:
بعله
مخصوصا اگه پاداش هم داشته باشه !!!
یکمی ناخوشی فکر کنم
خیلی زدی تو این خطها
پاسخ:
ناخوش که چه عرض کنم!!!
از ناخوشی هم اونورتره!!!
  • عبد عاصی امیدوار
  • me too 
    :))))
    پاسخ:
    تو هم؟!!!
    فقط بپا ترش نکنی
    آخه خرجش خیلی زیاده
    استغفرالله این برادر عشق جانان داره شما رو از راه بدر میکنه.حواستون باشه.
    پاسخ:
    برادر هیچوقت برادر رو از راه بدر نمیکنه
    تازه منو آورده تو راه
    سلام
    عجب !!!
    شما دیگه چرا؟
    پاسخ:
    علیک سلام
    چی چی عجب داره اونوقت؟!!!
    مگه ما دل نداریم؟!!!
    موندم بااینهمه کمبود چطوری تابحال دوام آوردی!!!
    پاسخ:
    واقعنا ! خودمم موندم تو کار خودم !!!! خخخخخخ
    جای تأمل داری :دی
    پاسخ:
    ( آیکون بعله )
    شما احتمالا کامنت هاتونو برای اینکه دیده نشه تو پستهای قبلتر میزارید یا خصوصی
    که نمیشه تایید کرد
    مثل کامنت خصوصی امروزتون

    پاسخ:
    من کاملا مطمئنم که نه خصوصی کامنت گذاشتم و نه در پستی غیر از مورد بحث چیزی نوشتم
    می گی تقصیر بلاگفای بوقه یعنی ؟
    غصه نخور...یه عروسک هم واسه تو میخریم .......خخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    جون من؟
    دستت درد نکنه

    سلام ....

    میگم جو وبلاگت بدجور مورد دارشده ها .آلانست که برم معرفیت کنم منکرات(آیکون تهدید با چشمهای ریز).

    پاسخ:
    علیک سلام
    بوخودا تقصیر من نیست
    تقصیر رفیقهای نابابه
    آیکون هق هق گریه و بالا کشیدن مماغ و اشاره به سمت شما!

    درضمن عشق جانان جان گر طبیبی سرخود دوا کن. چرا بچه مردم رو

    از راه بدر میکنی!!!

    پاسخ:
    من تازه اومدم تو راه ها!!!

    سلام

    خیلی خیلی جالب بود

    من گربه ها رو خیلی دوسدارم

    موجودات بسیار باهوشی هستن

    پاسخ:
    علیک سلام
    ممنونم
    یعنی از تو هم با هوشترند؟

    آقا ما داریم بین دوستان شما

    معارض پیدا می کنیم

    فکر کنم  باید برم

    پاسخ:
    عه برادر؟!
    کجا بری؟
    به همین زودی قافیه رو باختی؟
    رفقای ما همه شون گلن 
    شما هم گل سر سبدی
    دیگه چی؟!!
    :پی
    پاسخ:
    دیگه اینکه سلامتی شما !

    خوب خودت برو بیفت تو بغل یکی :)
    پاسخ:
    یکی بغلشو به من بده شک نکن همینکار رو می کنم !!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">