باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

توفیق

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۱۲ ق.ظ


صبح جمعه و حرم و ندای دعای ندبه و تازه شدن داغ دل و اشک !

جاتون خالی

خدایا برای این بهترین نعمتی که به من دادی و من شدم همسایه ی امام مهربونیها ، شکر

  • باده پرست

نظرات  (۱۱)

خوشا به سعادت شما

زمده باشید

مار هم دعا بفرمائید

پاسخ:
انشالله روزی شما هم بشه
محتاجیم به دعا
واقعا خوش به حالتون.
راستی رفتین حرم یاد ماهایی که دوریم هم باشین.
پاسخ:
به یاد همه ی دوستان هستیم
انشالله قسمت شماهم بشه

حالا اشک واسه چی ؟

بشین یه گوشه ای ودعاروگوش کن خب

پاسخ:
بعضی وقتها دل که بگیره اشک خودبه خود میاد
شهرام بهرام نداره دیگه!
  • ♥مریــــــــــــم♥
  • گلیهههههههههههههههههههههههههه
     منم مشهد میخوام....
    گریهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه:((((
    پاسخ:
    انشالله قسمت شما هم بشه
    سلام
    گاهی  ما  را نیز به یاد  بیار
    پاسخ:
    علیک سلام
    نچ ! خرج داشته بید !!!
    به شرط دعای خیر برای ما ، چشم .

    سلام برادر
    عجب وزیر باهوشی بوده

    چون بایزید به مرگ نزدیک شد ، یارانش اورا پرسیدند : ازین جهان به آن جهان چه می بری ؟ گفت : یک چیز می برم که خداوند را آن نیست . گفتند : آن چه چیز باشد ؟ گفت که حاجت می برم بدو که او را به کس حاجت نیست .
    پاسخ:
    علیک سلام برادر
    حالا افتاد !
    ممنونم بابت گفته های شیرینتر از عسلتان
    منظورت چی بود از کامنت دونی ... خب همونجا که کامنت غرغری نوشتی نظرتو در مورد اون مساله ای که میخواستی بگی میگفتی دیگه
    پاسخ:
    هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد
    به فکر ما هم باشید که با تبلت و موبایل میایم و باید کلی درد سر بکشیم برای پیدا کردن کامنت دونی باز !!!
    خوش به حالتون
    پاسخ:
    انشالله روزی شما هم بشه
    دستمال کلینکس برده بودی برای آب مماخت یا با آستین کافشنت پاک کردی؟
    ..................
    اما بدون شوخی خوش به سعادتت که رفتی دعا و سبک شدی

    پاسخ:
    حوله برده بودم
    کم اومد لنگ ماشین رو هم به کار گرفتم ! خخخخخخخخخ
    جای شما واقعا خالی بود
    سلام کیوان خان!!!
    آخیش راحت شدم از اون گل مریم :)))
    وقتی این پستت رو خوندم انگار زده بودم تی وی کانال یک رو تماشا میکردم و مجری برنامه داشت حرف میزد :ا

    پاسخ:
    علیک سلام
    چه عجب !
    به خاطر همینه که هنوز دوستان گلی صدام می کنن ؟
    نمردیم و مجری هم شدیم ! خخخخخخخخ
  • عبد عاصی امیدوار
  • :)
    شکر
    پاسخ:
    با آرزوی توفیق برای شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">