باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

شعر

يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۳۷ ق.ظ



اصلا چرا دروغ، همین پیش پای تو

گفتم که یک غزل بنویسم برای تو

احساس می کنم که کمی پیرتر شدم

احساس می کنم که شدم مبتلای تو

برگرد و هر چقدر دلت خواست بد بگو

دل می دهم دوباره به طعم صدای تو

از قول من بگو به دلت نرم تر شود

بی فایده ست این همه دوری ، فدای تو!

دریای من ! به ابر سپـردم بیـاورد :

یک آسمان ، بهانه ی باران برای تو

ناقابل است ، بیشتر از این نداشتم

رخصت بده نفس بکشم در هوای تو


  • باده پرست

نظرات  (۱۴)

شاعرش کیه!
پاسخ:
نمی دونم
خوشم اومد گذاشتمش
سلام برادر

یک قصه بیش نیست غم عشق واین عجب

کز هر زبان که می شنوم نامکرر است


پاسخ:
علیک سلام عزیز
احسنت
کز هر زبان که می شنوم نا مکرر است
سلام متاسفانه کامنت شما نرسیده
پاسخ:
سابقه داره برادر
در وبلاگ برخی از دوستان هم همینطور شده
  • عبد عاصی امیدوار
  • چه زیبا
    پاسخ:
    لطفتون مستدام
    ممنون از حضور گرمتون
    سپاس فراوان از  محبت شما

    پاسخ:
    همچنین برادر

    به به!

    خیلی زیبابودبرادر

    ایکون یه امضامیدی؟

    پاسخ:
    ممنونم
    شما لطف داری
    امضاااع ؟!!!!
    چه شاعرانه.چه عاشقانه.چه دلبرانه
    پاسخ:
    به پای شما جوونتر ها که نمی رسه
    به به بسی لذت بردیم بسیار.
    پاسخ:
    لذت به کامتان پایدار انشالله
    سلام
    میشه بیایی به من رای بدی ؟ واسه مسابقه ی وبلاگی...[لبخند]
    پاسخ:
    علیک سلام
    نه
    ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ ﺁﺳﺂﻥ ﻧـﯿــﺴــﺖ
    ﺍﺳـﻢ " ﺍﺣـﺴﺎﺳـﺖ " ﺭﺍ ﺑـﮕـﺬﺍﺭﻧـﺪ ،
    " ﺗـﺠـــﺮﺑـﻪ " !
    salam be manam sar bezanid
    پاسخ:
    علیک سلام
    ممنونم از حضورتون

    به به...

    مدتهاست دور شده ام از این حال و هوای شعر و شاعری و عاشقانه...بسی زیبا بود

    پاسخ:
    ممنونم
    شما که یه دنیا عشق دارین که ! شعر و شاعری رو می خواین چیکار ؟ خدا امید رو براتون حفظ کنه انشالله

    امضاع !

    اره

    اونم ازنوع شیبدار؟

    جنگل؟

    هه هه

    پاسخ:
    ما امضا ممضا بلد نبیدیم
    انگشت می زنیم فقط !!!

    امضا شیده بودیم

    اما ممضا نع!

    استامپ بیارم خدمتتون؟

     

    پاسخ:
    استامپ چی چی بید اصلا !!!!
    بسیار زیبا...لذت بردم
    پاسخ:
    شما دیگه چوب کاری نفرمایید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">