باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

خواب

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۰۴ ق.ظ


بیزارم از این خواب ها

که هر شب مرا به آغوش تو می آورد

و .....

صبح ها با اشک از تو جدایم می کند...


  • باده پرست

نظرات  (۲۰)

اوووو مای گاد
پاسخ:
چیه ؟
فکر کردی خودت بلدی شعر بگی فقط ؟
من هم خوب بلدم شعر کپی پیست کنم ! ایییییینه
این خواب ها چرا دست از سرت برنمی داره؟؟؟
پاسخ:
سرم کم مو ست دست خواب چسبیده به سرمون جدا هم نمی شه ! خخخخخ

      او را گفتند که آن چیست که شیرین تر از آن نباشد ؟ گفت : خواب

گفتند : آن چیست که تلخ تر از آن هیچ تلخی نباشد ؟ گفت : خواب  

گفتند : چگونه ممکن ات یک چیز هم تلخ باشد و هم شیرین ؟

گفت : خواب ،شیرین ترین است زمانی که جسم وروح رابدان نیاز باشد واز روی استراحت ، و تلخ ترین است زمانی که هیچ نیازی بدان نیست و از روی غفلت و نادانی است .

پاسخ:
ممنونم برادر با این حکایتهای شیرین
ماشالله خودت یه پا آقای حکایتی هستیا !

مشکوک میزنی بد جوووووووووووووووووووووور !!!

"تا نباشد چیزکی مردم ننویسند شعرها"

پاسخ:
مشکوک ؟!!!
جنگل ؟
شیبدار ؟ !!!!
ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چه غم انگیز
:(((((((((((((((
پاسخ:
ها !!!!!
آخی ... !

سلام برادر

شما لطف دارید

دیگه حس و حال قدیم نیست به چند حکایتی که شاید بی ربط هم باشد کفایت کرده ایم

پاسخ:
علیک سلام عزیز
شکسته بندی می فرمایید برادر
فک کنم تنبونت دو تا شده برار !
پاسخ:
تنبون که از اول دو تا بود
تازه شلوارک هم داشته بیدم ! خخخخ
سلام
فکر کنم زیاد می خوابی ازین خوابای وحشتناک می بینی
 یه کم دلهره سبد کالا داشته باشی دیگه ازین خوابا نمی بینی
پاسخ:
علیک سلام
به ما مایه دارها که سبد کالا تعلق نمی گیره
تازه موسی کوتقی های محله مون هم برنج هندی نمی خورن ! برای چی باید دلهره داشته باشم ؟!!!
خواب دیدی خیره باشه گلی جان
چشم حتما برات دعا میکنم اما فعلا پدر بازار رو در آوردیم

پاسخ:
زیارتها قبول
سوغاتی فراموش نشه ها
گفته باشم بعد شرمنده نشی ! خخخخخخخ
سلام
 ممنون از حضورت شما خیلی لطف داری ما را چه به این جسارتها

با  خیال  یار  در یک  پیرهــن خـــــوابیده ام **بـــر ندارد سر ز بالین هر که بیـــدارم کند
پاسخ:
علیک سلام برادر
اختیار داری عزیز
هر چه گفتیم عین حقیقت بود
خیال یار رو عشقه عزیز
سلام برادر

وقتی یه مرد غم داره، انگار که یه کوه درد داره

تو دیگه چرا برادر
تو که حبس کشیده ای
بند 7 رفته ای
پاسخ:
علیک سلام
غم و کوه درد رو قبول دارم
حبس ؟
بند 7 ؟؟؟؟
جنگل ؟
شیبدار ؟
عجب؟آیکون نگاه اینورکی و اونوری و نیشخند تا بناگوش و خندیدن به کیوان خان عاشق پیشه:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
راستی رمز پایینی رو زود سند کن تا کلامون نرفته تو هم.چون اون همیشگی میگه اشتباهه.
پاسخ:
زیاد به اینور و اونور نگاه نکن
خب بیا از خودم بپرس بهت می گم دیگه !!!
رمز هم درسته
دوباره سعی بفرمایید

سلام

میبینم که زدی تو خط غم :(

رفیق دوسداشتی بیا وبم ببین چه جیگری خلقیدم

پاسخ:
علیک سلام
عشق و غم با هم توامانند
مامان شدی ؟!!!!!!!!!!!!
یعنی اهل فنی بابا
پاسخ:
من بیشتر اهل حالما برادر
اهل فن هم هستم ولی حال بیشتر بهم می چسبه تا فن ! خخخخخخخخ
میگه که پدر عشق بسوزد!
پاسخ:
ممنونم از حضورتون
پدر عشق بسوزه که همه جات رو می سوزونه!
فکر کردم پست جدید گذاشتی
وبلاگهای غیر بلاگفا رو از کجا باید بفهمیم کی پست جدید گذاشتند؟
پاسخ:
بعضی از سایتها مثل وبلاگستان این قابلیت رو دارن که تو فیدلاگشون میتونی از بروز شدن دوستان باخبر بشی که البته باید طرف مقابل عضو وبلاگستان باشه که من نیستم! خخخخخخ
و اما راه دوم اینکه توی پیوندهای روزانه ت ثبتم کنی و هر وقت رفتی وبلاگت یه سر بزنی ببینی بروز شدم یا نه!!!!
خخخخخخخ
از اینکه به من لطف داری ممنونم

کامنتی از شما نداشتم.

این رمز کجا رمز همیشگیه؟

رمز قبلی رو حذف بفرمایم؟ ;-)

 

پاسخ:
بلاگفای بوووق خیلی از کامنتهای من به دوستان رو می خوره !!!!
رمز همیشگی این وبلاگ خدمتتون ارسال شد . رمزهای قدیمی تر رو پاک کنید
سلام دوست عزیز!
اومدم بگم اگه مایل به تبادل لینک هستی بیا وبم بگو تا تبادل لینک کنیم ..
موفق باشی ..!
یا علی
پاسخ:
علیک سلام
ممنونم از حضورتون و پیشنهادی که دادید
متاسفانه فعلا امکانش نیست
انشالله بعدها اگه شرایط جور شد ...
یا علی

سلام خوبید

پیام منو رسوندید به آقام؟

من مهمترین حاجت زندگیمو از آقای مهربانیها گرفتم

خوب شدن خواهرمم ازش میخواما

شنبه عمل داره

خواهشا صبح شنبه رو به گنبد از جانب من صلوات خاصه رابفرستیدو براش دعا کنید

یه دنیا ممنون و تشکر

پاسخ:
علیک سلام
آقا به پیام رسون احتیاجی نداره عزیز
شما از هر جای عالم که باشی و سلام بدی جوابتو می ده
انشالله که خواهرتون هم سلامتیشون رو به دست میارن و مورد لطف آقا قرار می گیرن
شنبه اگه عمری بود و توفیق دیدن گنبد طلا چشم . به یادتون هستم
  • داستانهای یک فروشگاه
  • حاجی!

    باور کن این یکی خیلی لطیف بود!

    پاسخ:
    لطف داری برادر
    از داستانهای شما که لطیف تر نیست که !

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">