باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

شانسه من دارم ؟

يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۱۴ ق.ظ


دیروز خیر سرم خواستم کارهای عقب افتاده رو انجام بدم

ساعت نه و نیم بود که مرخصی گرفتم و رفتم نظام مهندسی

دو ماهی بود منتظر صدور پروانه اشتغال به کارم بودم . سر دفترمون هم زنگ زده بود که دو سه تا کار هست می خوام به نام تو بزنمش .

از اونجایی که شانس ندارم رفتم دیدم پروانه رو اشتباه صادر کردن و یه چند باری پله ها رو بالا و پایین شدم و از این اداره به اون اداره که رفع نقص بشه !

آخرش هم فرمودند همه ی کارها باید از اول انجام بشه !!! یعنی برو دو ماه دیگه !!!

چند وقت پیش برای گذرنامه اقدام کرده بودم و گذرنامه ی خانوم اومده بود و مال من نه !

رفتم پلیس +10 و اونجا هم سیستمها قطع بود !!!!

گفتن احتمالا ! صادر شده و برو پلیس گذرنامه تا بارکد بدن و برو پست تحویل بگیر .

رفتم پلیس گذر نامه . شلوووغ مثل چی اصلا !

رفتم پیش سرهنگ و می گه ممنوع الخروجی !!!!!!

فرستاد پیش یکی دیگه . اون نگاه کرد و گفت مشابهت اسمیه !!!! همه چی تون یکیه فقط شماره شناسنامه تون فرق داره . حالا قراره امروز کپی شناسنامه و کارت ملی رو ببرم تا درستش کنه

چند وقت پیش یه مغازه پیش خرید کرده بودیم وسط بیابون !

الان آماده ی تحویله . با برادر خانوم شریکی گرفتیم و به خاطر بدهکاریمون تحویل نمی دن !

تا الان نزدیک 5 میلیون از بابا قرض کردم و دادم

یه خورده ته حسابمون مونده بود که گفتیم حقوق و عیدی رو بگیریم اون رو هم تصفیه می کنیم و تحویلش می گیریم .

دیروز رفتم و دوباره حساب کتاب کرده و دوبل اون مبلغ رو گذاشته جلوم !!! میگه مال برقه . پول برق رو قبلا داده بودیم ولی مثل اینکه کندن پوستمون همچنان ادامه داره !

هیچی دیگه ، آخر سری هم که می خواستم تعاونی رو ترک کنم می گه راستی پول موتورخونه هم فلان قدر می شه ! خواستم میزش رو بزنم تو سرش که با یه حساب سرانگشتی فهمیدم زورم نمی رسه و بساطمون رو جمع کردیم و رفتیم خونه .

ببخشید طولانی شد . ادامه داشتا ! درباره ی همون همکارمون بود که وصفش قبلا گفته شده بود .

چون از حوصله خارجه می ذارمش برای بعد .

قدیما شانسمون رو بورس بودا ( عکسش رو گذاشتم ) ولی الان .... هعیییییی !!! یادش بخیر

  • باده پرست

نظرات  (۱۴)

عجب گل پسر خوشگلی بودی قدیما!

اون کیه که پیشتون خوابیده ؟ها؟ها؟

ایکون زود ,تند ,سریع اعتراف کن!

ایکون یه امضا بده (میدی؟نمیدی؟)

 

پاسخ:
ما اینیم دیگه!
ببینم چشمت شور نیست که؟
اونم عشقم بود که کنارم خوابیده بود . میخواستم بزرگتر که شدیم ازدواج کنیم باهمدیگه!
امضا میدیم ولی شرط داره ها
دیگه همینه برادر.فقط می خوان یه جوری از آدم پول بگیرن
پیشنهاد می کنم هرچه زودتر پول مغازه رو حتی با قرض بدین.چون قرض به یکی از آشنایان خیلی بهتره تا به دولت یا صاحب مغازه یا شهرداری
چند وقت دیگه می گن بیا عوارض نوسازی و هزار تا کوفت و زهرمار دیگه بده
(آیکون عصبانی بشدت)(آیکون فحش زیرلبی به هرچی ...)(آیکون پرت کردن کامپیوتر)بوووووووووووق-ارتباط قطع شد
پاسخ:
عاقا شد ما یه چی بگیم شما توپت پر نباشه تو اون زمینه؟!!!
تا خرخره تو قرضم
چوب خطم پر شده دیگه
بانک هم دیگه بهم وام نمیده!!!
سلام برادر
عجب سرگذشتی داشتی کل علی
پاسخ:
علیک سلام برادر
از دعاگویی شماست دیگه !!!!!!!!!!!

سلام

به به کجا به سلامتی می خواین تشریف ببرید.

فرار مغزها احیانا درسته؟؟

راستی مغازه هم مبارک انشا.. نگران نباش به دو سال نمی کشه چندین برابر سود خواهی کرد برادر من مطمئنم... بزار شاندیز درست بشه!!!!

پاسخ:
علیک سلام
انشالله اگه جور بشه به سرزمین وحی
فرار مغزها کجا بود؟ ما رو به عنوان کله پاچه هم قبول ندارن چه برسه به مغز!!!
مبارکه فعلا ! خیر سرمون پیش خرید کردیم . الان به اندازه ی پولی که دادیم هم نمیخرنش!!!

 

معمولا گذرنامه خانوما نمیاد!!! شما انگار برعکسه ;-))

پ نه پ ...میخوای همیشه رو بورس باشی؟ بابا پیر شدی دیگه رو بورس نیستی داداش

 

پاسخ:
از بخت یاری ماست شاید ، آنچه میخواهیم یا بدست نمی آید یا از دست میگریزد!
سلام کیوان خان
الان این عکس شما دقیقا کجاست
 شانس رو ولش کن ما هم خیلی وقعا  شانس ازمون رو برگردونده وبه ما پشت کرده
پاسخ:
علیک سلام برادر
عکس دقیقا آخرین کلمه ی پسته
شانس نیاوردیم که شانس به ما هم "پشت" کنه !!!!!!
عجب تراژدی شد.بیخیال خدا کریمه.
پاسخ:
هنوز کجاشو دیدی؟!!!

با یه شور و حالی اومدم عکستو ببینم ........چرا سر کار میذاری:(

پاسخ:
بعد شش هفت سال وبلاگ نویسی هنوز دوستان چشمهاشون به جمال مبارک ما روشن نشده!
شما دکتر جون هنوز نیومده میخوای به فیض برسی؟!!! خخخخخ
من شور میام که ببینیبدتر از تو هم هست لذت موقعیتتو ببری (آیکون یه دختر بدبخت بیچاره به نام من)(آیکون یه کیوون خوشبخت که به خودش می باله با دیدن من)
پاسخ:
من الان نیشم تا بناگوش بازه
من شور میام که ببینیبدتر از تو هم هست لذت موقعیتتو ببری (آیکون یه دختر بدبخت بیچاره به نام من)(آیکون یه کیوون خوشبخت که به خودش می باله با دیدن من)
پاسخ:
هنوز نیشم بازه ها !!! خخخخ
اوه چه همه چی قروقاطی شده
من که سرم گیج رفت
چه برسه به شما
پاسخ:
من سرم گیج نرفته ها ! گفته باشم

اصلا مثل قبل نظرات دقیق نمیذاری..........میای یه جمله مینویسی و تمام.

فک نکنی نفهمیدیم

پاسخ:
من شرمنده م به خدا
اینروزها به زور یه جمله میاد !!!!!
  • عبد عاصی امیدوار
  • شانس نداری عزیزم 
    زندگیت و بکن
    پاسخ:
    چعشم
    ما میخوایم زندگی بکنیم ولی این زندگیه که داره ما رو ....
  • عبد عاصی امیدوار
  • :دی
    عیب نداره 
    لذت داره ها :)))
    پاسخ:
    ما از این لذت ها نخواهیم کیو باید ببینیم ؟!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">