باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

بازگشت همه به سوی اوست

جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۵۴ ب.ظ

امروز قناری ماده م پس از یک دوره بیماری مرد!

قناری نر هم شاهد مرگش بوده

فکر کنم دلش پر غصه ست . 

چون از اون موقع دیگه نه خوندنش رو شنیدم نه حتی جیک جیکش رو!

از هفته ی آینده باید براش یه کیس مناسب جور کنم

از همه ی پیشنهادات جوجه قناریهای دم بختتون استقبال مینوماییم


  • باده پرست

نظرات  (۲۲)

سلام
تسلیت عرض می نماییم...
پاسخ:
علیک سلام
ممنونم
سلام
عه
عکسها باز نشد
پس رمز نمیدهیم.. چون اونجام عکسه نمیتونی ببینی
چه عجب کامنت شما ثبت گردید برادر؟
......................
آخی ی ی ی ی حیوونی قناری کوچولو
... واقعا براش ناراحت شدما
پاسخ:
علیک سلام
خعیلی بدی
رمز بده خب !
فقط نمی دونم چرا توی وبلاگ تو کامنت ثبت نمی شه !!!!
قناریم مرد
دلم از دیروز براش سوزیده می شه همه ش !!!!

خدارحمتشون کنه. انشالله خدا یه صبری هم به شما بده.

مطمئنی قناری نر شبونه قناری ماده رو خفه نکرده ؟؟؟ والا بعید نیست!!

دعواشون شده اونم ...........

پاسخ:
جدا از هم بودن
مردها خیلی مهربونن به شرطی که خانمها نرن رو اعصابشون !!!!!!!!!
حداقل بذار چهلمش بگذره بعد تنبونشو دو تا کن
پاسخ:
بنده ی خدا دیگه تنبون نداره که !
الان جفت پرهاش رو گرفته جلوش و .... ! خخخخ
سلام برادر

بقای عمر شما باشه
پاسخ:
علیک سلام
ممنونم

شک ندارم که در پیدا کردن کیس مناسب تبحر داری ;-))

بینم ممنوع الخروج بودنت برطرف شد؟

ببین اگه پیگیری کنی میبینی کار  کار ه مریم خانومه ها...ببین کی بهت گفتم  :-)

 

پاسخ:
تبحر که نه بابا !
از قدیم گفتن کل اگر طبیب بودی ... !!! خخخخ
آره اون برطرف شد . همسر من ماه تر از این حرفهاست بانو
خودش رو با خودت مقایسه نکن ! خخخخخخ
مرغ مینا کی پذیرید؟؟؟؟؟
3 ساله.چند تا کلمه هم بلده بگه.تا سفره در حال پهن شدن هم هست صدات می کنه..نمی خوای؟؟؟؟
پاسخ:
نچ
خیلی گنده بید
همسر می خواهیم نه تریلی !!!!
خوبه که.اصلا چه دلتم بخواد.اصلا دختر ما قصد ادامه تحصیل داره.ایییششششش
پاسخ:
همچین الکی نیست که
تا الان دو سه کلمه یاد گرفته
بره ادامه تحصیل بده شاید کلاغی ، زاغی چیزی پیدا شد بیاد بگیردش ! خخخخخ

نگران نباشین

دو روز دیگه با یه قناری ترگل و رگل جدید بسیار هم خوش بحالش خواهد شد.

اینا هم همش ادا و اصوله... الان تو دلش از قند آب می‌شه.

پاسخ:
جدا ؟
تجربه کردنش پس نباید برامون بد باشه ها ! نه ؟ ( آیکون نگاه مارموزانه ی یورکی با نیش باااز )
امان ازین مردای بی وفا
باهاش صحبت کن بگو که به فکر پیداکردن همسری براش . فرداش میبینی پر در اورد هوار تا . از روز اولش هم جوون تر

پاسخ:
بهش نگفتم . چون ممکن بود از خوشحالی پس بیفته !!! خخخخ
salam, cheghad az ein kalame marg badam myad, merc babate bodanetoun
پاسخ:
علیک سلام
خیلی خوش اومدین
عمرتون دراز باد
به به !
منزل نو مبارک
چرا کوچیدید عایا؟؟؟
////////
ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت آن عزیز از دست رفته
پیشنهاد می کنیم شما عکسی، چیزی! از آن داماد مذکور اینجا گذاشته باشد که مقبول افتد و صف دختران دم بخت هر چه طویل تر گردد

پاسخ:
ممنونم باجی
کوچ به دلیل بوق بازی مکرر بلاگفا صورت گرفت
پیشنهاد گذاشتن عکس هم خوب بید . می دمش هیئت بررسی اگه اکی داد چشم عکس شادوماد هم می ذارم .به شرطی که فحشش ندین بگین تا چهلم هم صبر نکردا !!!!
کامنتهاتم که تائیدیه!
....
خودمانیم دلمان برای رفقای قدیمی مان لک زده بود
خوشحالیم که بازگشتیم
پاسخ:
کامنتهای تاییدی نباشه که باز مجبوریم بکوچیم جای دیگر !!!!!!!
ما هم از بودنتان خرسندیم باجی
انشالله که همیشه باشی
راستی ی ی ی
اسم نو مبارک
هم اسم داداش باجی شدی
هوریااااااااااااااا
پاسخ:
لطف دارید . گفتیم کمی بزرگ شویم دیگر !!!!
خداوند داداشی شما رو حفظ نماید
سلام برادر
تو هم که بدتر از این قناریه رفتی توی لک
بیا بیرون چیز بنویس حرفی بزن

جهنم و ضرر
می خوای تا زمانیکه یه قناری ماده براش پیدا کنی
من جورش را بکشم ؟

گرچه چراغی که به خانه رواست
به مسجد حرام است :))
پاسخ:
خخخخخخخ
علیک سلام برادر
من بلد نیستم جور بکشم
اگه بلدی بسم الله
راستش چند روزی ست گرفتار کارهای جدیدی گشته ایم بس وقت گیر
انشالله می نویسیم
دعایمان کنید

سلام

چرا زیر چشمت شد مزرعه بادمجون:))

پاسخ:
علیک سلام
فعلا که نه
ولی بعید نیست در آینده ای نزدیک ...

غم اخرتون باشه روحش قرین رحمت

خدا صبرت بده

:))

پاسخ:
ممنونم
حیوانات روح ندارند مثل ما قرین رحمت بشه . فقط لنگهای مبارکشان می سیخد !
خدا به شما اجر بده
آقا ما یه کلاغ داریم.میخواین؟؟
پاسخ:
عه ! آمنه باجی ؟!!!
ایرگین نن گلر سن ؟
قناری به این خوشگلی حیف نیست
خودمون کلی موسی کو تقی داریم خواطر خوااااه که نگو
بعد بیایم کلاغ مزدوج نوماییم ؟!!!!
  • عبد عاصی امیدوار
  • خدا رحمتش کنه 
    میگم من  قناری ندارم 
    اما واس مراسم ما رو دعوت کن 
    منتظرم دادا
    پاسخ:
    مراسم زنونه ست برادر !!!!
    اما به خاطر اینکه مینا و کلاغ و ... پیشنهاد ندادی قبول می کنم ساقدوش دوماد بشی !!!
  • عبد عاصی امیدوار
  • فدا مدا
    پاسخ:
    چاکرتیم دادا
    نخواه چیکار کنم.کلاغ به این خوشگلی.اخوی مهم قیافه و خوشگلی نیست.مهم تفاهمه.منو باش کلاغ نازنینم داشتم میدادم.رراستی همه ی سمت ها انتخاب شده فقط مونده عاقد.بنده هم عاقد میشم و خطبه رو جاری میکنم.
    پاسخ:
    خانم نمی تونه عاقد باشه ! متاسفم
    ما مردها یکی رو لازم داریم برامون جیک جیک کنه و دل ببره نه اینکه قار قار کنه و سر ببره !!!!!!

    سلام آقا کیوان

    رفیق اومدم خداحافظی

    تصمیم گرفتم مسخره بازی رو بذارم کنار و با جدیت درس بخونم برا همین تا دوسال دیگه وبم رو رها میکنم...

    دوست عزیز مواظب خودت باش امیدوارم وقتی برگردم همچنان وبت رو پراز مطالب زیبا ببینم...

    رفیق تا دوسه سال دیگه خداحافظ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">