باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

گاهی ...

جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۵۵ ب.ظ

گاهی برای دیدن یک جفت چشم حاضری تمام وجودت رو بدی

گاهی تموم دنیا و آخرتت رو میدی که یک لحظه و فقط یک لحظه بشینی در حضورش و لبخندش رو به نظاره بنشینی

از خودم بیزارم

از کوتاهی هام و ...

  • باده پرست

نظرات  (۲۰)

  • یک بیوتکنولوژیست
  • دوباره با بانو قهر کردی؟
    پاسخ:
    قهر؟!!!
    نه بابا!
    مخاطب خاص داره
    چی شده؟؟؟؟؟نگرانمون کردی برادر
    پاسخ:
    چیزی نشده تک جان
    ببخشید اگه نگرانتون کردم
    پست مخاطب خاص داشت

    الهی بگردم.چی شده مهندس جان... نشونیش رو بده برم واسطه

     

    بشم خو....چرا کوتاهی کردی (نیشخند).

    پاسخ:
    چیزی نشده
    دل کمی تنگولیده فقط
    آدرس ندارم
    اگه داشتم که قصه ای نبود!
    کوتاهی به خاطر اینکه اون میخواد منو ببینه ولی من ...!
    درود بر هموطن خوب من 

    کوتاهی ه حقیر به بزرگی ببخشای هموطن جان که سخت مشتاقیم و نی نصیب . 

    هیچی بابا من نیومدم ظاهرن دل ه نازک ه هموطن جان ترک برداشته . خخخ

    هموطن جان امید که به همین اندک ه توضیحی که دادی باشد . هر چند خوش تر آن بود که کاملتر مینوشنی به کرم . 

    دوست داشتنی هستی مثل ه عطر ه بهار . 
    پاسخ:
    درود خداوند بر شما
    ممنونم هموطن جون
    همین اندک توضیح هم برای آن مخاطب خاص با کرم ، کافیه
    منم ازت بیزارم
    به خاطر کوتاهی هات :)))))))))))
    پاسخ:
    شما لطف داری برادر !!!

    سلام

    خسته نباشی از کار خون...دوباره چی شده گل مریم....

    من اگه دستم به این مخاطب خاص تو برسه ؟؟؟!!!. (آیکون آدم خشم کنترل نموده)

    پاسخ:
    علیک سلام
    ممنونم
    خسته نیستم ، لهم !
    دستت برسه چیکارش میکنی اونوقت؟!!!
    ( آیکون عمرا بتونی کاری بکنی! )
    چقدر دلت هوای این مخاطب خاصو می کنه ها
    چه دلشم بخواد آقا به این خوبی (آیکون تحویلت گرفتم بعدا نقد حساب می کنیم)
    پاسخ:
    هرچقدر هم دل هواش رو بکنه بازم کمه!
    من کجام خوبه اونوقت؟!!!

    گیسوانش دانه دانه بر چیده خواهد شد البته با همدستی مریم خانم :))))))))))))))

    پاسخ:
    مطوئنم همسرم نیز عاشقش میشه
    (آیکون والا)
    چه لوس...
    خب بزار یکبار بچه ببینه تورو
    آدم که اینهمه حسود نمیشه
    اگرم جوابت گناه و ایناهاست
    باید بگم فرقی نمیکنه
    دل و دلداری چه نتی.. چه اس ام اسی.. چه تلفنی.. هرطور باشه اگه گناه که همش گناهه
    اگرم مشکل اینا نیست سرسال تو دل بچه رو نشکن

    پاسخ:
    اولا من میخوام ببینمش نه اون
    اهل اس و نت و تلفن و ... هم نیست
    رو در رو حال میکنه

    یه بیت هست که دوسش دارم:

    امروز که در دست تو ام مرهمتی کن

    فردا که شوم خاک چه سود اشک ندامت

    پاسخ:
    عالی بود
    ممنون
    وای خوش بحال مخاطب خاص.
    پاسخ:
    بدا به حال من

    فهمیدم بابا

    زدی تو فاز عرفان و مرید و مرشد و احتمالا امام زمان ...

    درسته؟؟؟!!!

    همه مون را سرکار گذاشتی؟؟!! :((((((((((

    الان باید دونه دونه گیس های نداشته تو را کند :))))))))))))

    پاسخ:
    شما هر طور که میخوای فکر کن!
    مهم اینه که برداشت اولیه ی همه مون اشتباه بود
    و این یعنی معشوق واقعی خیلی تنهاست
    سلام برادر
    انشالله همونی بشیم که او می خواهد
    پاسخ:
    علیک سلام برادر
    انشالله
    vaghean :’(
    پاسخ:
    واقعا!!!

    خدایا به ما که مخاطب خاص ندادی حداقل رفقامون که دارن ازشون بگیر جیگر ما رو خنک کن !

     

    :))))

    سلام
    تا فرصت هست خودت برو دیدنش
    حالا این مخاطب خاص خوش شانس کی بید؟
    پاسخ:
    علیک سلام
    نمیشه
    اگه میشد چی میشد!
  • عبد عاصی امیدوار
  • آره...
    پاسخ:
    آره !!!!
  • عبد عاصی امیدوار
  • آره 
    پاسخ:
    آره!!!

    حالا این مخاطب خوشبخت کی هست؟؟؟؟

     

     

    پاسخ:
    دیگه دیگه

    تو دنیای مجااااازی دیگه دیگه نداریم  :) باید خیلی راحت باشیم  پس اعتراف کنید :)))  دختر سپیچ تر از من دیده بودید؟

     

     

    پاسخ:
    سه پیچ که قدیمی شده خواهر
    الان شونصد پیچش هم اومده
    چینی هم زیاد داره ! خخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">