باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

بهشت

شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۵۹ ب.ظ

دنیا انقدر هم بد نیست!!

گاهی یک نفر

با نفس هایش،

با نگاهش،

با کلامش،

با وجودش،

با بودنش

بهشتی میسازد از این دنیا برایت

که دیگر بدون او،

بهشت واقعی را هم نمیخواهی!

  • باده پرست

نظرات  (۸)

درود بر هموطن خوب من 

چقدر زیبا و دلنشین . عالی - بی نظیر و دوست داشتنی . 

هموطن جان میبینم حسن  انتخابت ام همچین بدک نیست ها . دلبرانه ست . 

به واقع همینطوره . 

گاهی یک نفر ...

میدونی هموطن جان . بهشت همین بودن هاست . همین تاثیرات ه مثبتی ست که گاه از هم دریغ میکنیم شان . 
گاهی دل می بندی و ...
کاش اینگونه بودیم . 
در اوج ه زیبائی و دل نشینی ، پر از غم بود . اندوه داشت . ته دل را می خراشید . اما زیبا بود . 

پاسخ:
درود خداوند بر شما
ممنونم هموطن جان
نظر لطف شما همیشه شامل بنده ی حقیر بوده و هست
دست سراینده ش درد نکنه
ما که از این لطافتها نداشته بیدیم !!!
سلام برادر

در بسیار یکی هست و در آن یکی ، بسیار

اما به شرطی و شروطها
پاسخ:
علیک سلام برادر
هدف گیریت هم که عالیه
زدی تو خال
عی ول

پدرعاشقی بسوزه

پاسخ:
بسوزه بسوزه بسوزه ...

    گفت معشوقی به عاشق کای فتی،      

تو به غربت دیده ای بس شهر ها.

 

                      پس کدامین شهر از آنها خوشتر است؟    

  گفت آن شهری که در وی دلبر است.

 

                               هر کجا تو با منی من خوشدلم،     

گر بود در قعر چاهی منزلم.

 

                              با تو دوزخ جنت است، ای جانفزا؛      با تو زندان گلشن است، ای دلربا.

 

                                     شد جهنم با تو رضوان نعیم.     

بی تو شد ریحان و گل نار جحیم.    

 

                            هر کجا یوسف رخی باشد چو ماه،      

جنت است آن گرچه باشد قعر چاه.

 

                                   خوشتر از هردو جهان آنجا بود     

که مرا با تو سر و سودا بود.

پاسخ:
ممنونم برادر
خعیلی عالی بود
نوچ نوچ از دست رفتی که.عاشق شدی سخت.
پاسخ:
نوچ نوچ داره آخه؟!!!
نبینم عاشق باشی برادر
پاسخ:
مگه عاشقی بده؟
مگه من دل ندارم؟!!!
متن زیبایی بود خیعلی
پاسخ:
به اشعار شما که نمیرسه استاد
ما کپی پیست میکنیم و شما از خودتون شعر در ومیکنید!
بعله بعله
(آیکون سر تکون دادن )
ینی بسیار موافقیم
پاسخ:
آیکون نگاه یورکی با نیش باز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">