باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

عکس

جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۳۸ ب.ظ


هفته ی پیش که طی عملیات جوگیرانه ای نسبت به رنگ آمیزی اتاق ملیکا اقدام نمودیم , یادتونه ؟

متاسفانه هنوز اتاقش چیده نشده که عکس بذارم . آخه یه مسافرت غیر منتظره پیش اومد و ملیکا و مادرش رفتن شهرستان

اما من که از خودم عکس دارم ! گفتم عکس رنگی خودمو بذارم روحتون شاد شه تا اتاق مرتب بشه و یه عکس هم از اتاق ملیکا بذارم !

رمز همیشگی

عکس من درحال رنگ آمیزی


  • باده پرست

نظرات  (۱۶)

سلام برادر
من آخر فیلم رسیدم
مثله اینکه رمز همیشکی را اول فیلم داده بودی :(
پاسخ:
علیک سلام برادر
برای شما سیانس ویژه می ذاریم عزیز
یعنی بگم خدا چی کارتون بکنه ها
مطمئن بودم سرکاریه
سیبیلای چخمتقیتون تو حلقم برادر
پاسخ:
عه ! سر کاری چیه ؟ تازه من مراعات کردم فتو شاپی کرم عکس رو که نترسید !!!
حدس میییییزدم همین شکلی باشی...خخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
خوشگلم نه ؟
منم اصلا غصم نمیشه رمز ندارم
چون میدونم سرکاریه

ایکون خنده
در ضمن مگه وظیفه خانومتونه اتاق مرتب کنه . خودتون یه تنه اتاق بچینید تا وقتی میان سورپرایز شن
پاسخ:
عه ؟!!!
شما رمز نداری ؟!!!
بهتر ! چون دیدن روی ماه بنده دل دریایی می خوادا !!! خخخخ
خانما باید حتما خودشون نظر بدن کی چی کجا باشه و گرنه ... !
آزار داری عکس مردمو رمز دار میکنی بانمک؟
پاسخ:
ونوس جان ؟ شما منو زیارت کردی مگه ؟ من که یادم نمیاد !!!
از کجا می دونی این من نیستم ؟ ها ها ها ؟!!!

یعنی .......

هیچی... خیلی خوشتیپی!!!!! (آیکون حقته)

پاسخ:
ممنونم
خودمچکریم الان چسبید به سقف!!!
وای چه اقای خوش تیپی

پوستتم که برنزه کردی

اسفند یادت نره از ما گفتن چشمت میزنن:))
پاسخ:
ممنووووونم ( آیکون آب شدن کله قند توی دلم )
عه! دکتر سبیلها رو ول کردی چسبیدی به پوست برنزه؟!!!
البته هر شب عیالات متحده برامون اسپند دود میکنه!!!
من اصن این عکس رو ندیدم و ذوقی هم ندارم ببینم
میدونم الکیه دیگه
پاسخ:
ونوس بی ذوق!
حتم دارم ببینیما عاشقم بشی ! خخخخخخخ
( آیکون ریسه رفتن کف هال خونه مون اینا )
درود بر هموطن خوب من 

بابا ایول هموطن جان خیلی خوب موندی باور کن . من که حیرت زده شده بیدم باور کن . اصلنم باورم نمیشد اینقده با حال مونده باشی . هعیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ما که پامون لب ه گوره عزیز ه دل . ولی خدائیش همینکه عکس ه ماهتو دیدم ها امیدوار شدم بگذریم شونصد سال همچین اختلاف ه سنی ه قابل ه توجهی نیست اش اما با انرجی ه عسکت هموطن جان به طلوع فردا امیدوارم شدم . 

میگم هموطن جان یه وختی فکر نکنی توهم زده شدم ها نه ابدااااااااا

مامااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
من از این مرتیکه میترسم . 
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

یکی بیاد منو از رو زمین جمع کنه . 

بسی لبخند بر لبان مان شکوفاندی خداوند لبخند ه زندگی تان را شکوفا تر کند مهندس جوون . 

پاسخ:
درود خداوند بر شما
لطف داری هموطن جون
نمی دونستم عکسم اینهمه مورد استقبال قرار می گیره وگرنه می رفتم مانکنی چیزی می شدم !
لبت همیشه خندون و دلت شاد شاد انشالله
چقدر خوشگلی.بزن به تخته:))
پاسخ:
آره والا
می توسم چشمم کنن !
شما از طرف ما هم به تخته بزن هم اسپند دود کن وهم صدقه بده ! خخخ
سلام
همه اونا که دوستای خودتن :))
والله اینقدر رنگی بود که قابل شناسائی نبود
ولی من از روی کله کچلش فهمیدم که خودتی
پاسخ:
علیک سلام
کله ی کچل هم ما هم معضلی شده برادر
زودی لومان می دهد !
با سلام
 یک ساده باجی فراموشکار می باشیم
رمز را بدهید برویم پی فضولیمان لدفن
با تشکر
پاسخ:
علیک سلام
ارسال شد باجی 
یادم اومد!
اَه!
ترررررررررررررررسییییدم
این چه قیافه ائیه آخه؟؟؟
بسم الله
خدایا
توبه
توبه
پاسخ:
عه ! باجی ؟
پسر به این خوشگلی و خوشتیپی !!!!
ببین سیبیلها رو ؟
خداییش ترس داره ؟!!!!
ای ی ی ی
بد سلیقه!
پاسخ:
باجی محترمه
شما به یک معمار می گی بد سلیقه ؟!!! اون هم با لفظ ای ی ی ی ؟
توبه نمایید !!!
دیوونههههههههههههههه
پاسخ:
( آیکون بلی بلی بلی )
  • علی بیوتکنولوژیست
  • شما نمیخوای به ما رمز بدی؟
    پاسخ:
    مگه نداری ؟!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">