باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

تسلیت

سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۱۵ ب.ظ
پیامبر اکرم(ص): هرکس در مصیبت فرزندم حسن(ع) گریه کند، چشمان او در روزی که همه دیده ها نابینا خواهند بود، روشن و بینا خواهد شد. شهادت رحمة للعالمین، نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) تسلیت باد.
  • باده پرست

نظرات  (۳)

سلام آقا گلی
میگم شما هم به جمع بیانی ها پیوستید؟
پاسخ:
علیک سلام
اگه خدا قبول کنه بعله
آقا ببخشید فضولی کردیما
خب شما لینک گذاشتید تو وبلاگ تک ما هم که فضولللللللللل
موفق باشید
پاسخ:
خواهش می کنم
اشکالی نداره
التماس دعا اقا گلی
پاسخ:
محتاجیم به دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">