باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

خونه تکونی

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۳۶ ق.ظ


روزهای آخر سالیه و غیر نوروز و خونه تکونی موضوع دیگه ای نمی مونه برای طرح !

و صد البته شیرین ترین موضوع برای بعضی ها و تلخترین برای بعضی های دیگه ست !

" رساترین چیزی که بوسیله آن می توانی رحمت الهی را به خود جلب کنی این است که در باطن به همه مردم مهربان باشی "  حضرت علی علیه السلام

از خدا می خوام هر چی کینه تو دلهامون تلمبار شده رو پاک کنه و جاش بذر مهر و دوستی بکاره .

  • باده پرست

نظرات  (۹)

آمینش رو بلند گفتم
پاسخ:
به همون اندازه ای که بلند آمین گفتی همون اندازه هم دلت مهربونه 
الهی آمین
پاسخ:
برای من هم دعا کن
منم آمین
پاسخ:
از شما هم التماس دعا
  • علی بیوتکنولوژیست
  • سلام

    حرفتون درسته

    حضرت علی علیه السلام فرمود: إرْحَم تُرْحَم؛ رحم کن تا به تو رحم شود
    پاسخ:
    علیک سلام
    ممنونم برادر
    آمین.
    پاسخ:
    التماس دعا

    کامنت من کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایکون  چرا کامنت منو خوردی

    پاسخ:
    شما تو این پست کامنتی نداشتی
    یحتمل تو پستهای قبلی بوده
    سلام
    از اون طرف بهش نگاه کن
    مثلا" تا با دوستی عهدت اخوت داری
    کاری ازش می خوای و اون میگه اه خسته شدم ازاین ناز و نوز تو
    اون زمان با گفتن این حرف ، محبتش از دلت بیرون می ره
    پاسخ:
    علیک سلام برادر
    محبتی که با یه تشر و اخم وحرف از دل بیرون بره محبته عایا؟!!!
    دل یار خیلی نازک است برادر
    نگاه به پوست کرگردنی خودمون نکن
    پاسخ:
    شایدم!!!
    شاید دلش از جای دیگه ای پر بوده

     

    مردی مادربسیار پیری داشت . اورا در زنبیلی نهاده به دوش گرفت

    و پیش حضرت موسی رفت و گفت : مادر من هر شب تا صبح خواب ندارد .

    حکمتی فرما که علاج بی خوابی او شود

    موسی فرمود : برو اورا شوهر ده .


    ---

    الان تکلیف ما را روشن کن

    اگر اعلمی بگو

    اگه نه که چون و چرا نیار برادر جان :)

    مرد گفت : یا پیغمبر او خیلی پیر است .

    پیرزن دستش را از زنبیل به در آورده و محکم بر فرق پسر کوفت و

    گفت : ای بی شرم ! تمرد از قول موسی می کنی ؟

    تو بهتر می دانی یا پیغمبر خدا .

    پاسخ:
    درست میگی برادر
    ولی نه اینجا پیرزمی بود نه موسی ای!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">