باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

عکس

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۲۷ ق.ظ
  • باده پرست

نظرات  (۱۱)

سلام

روئیت فیش حقوقی:  فیش حقوقتون را از این طریق می بینید.

لیست پروژه‌ها

اتوماسیون اداری

بقیه هم که نرم‌افزار بود....

آفرین دسکتاپ تمییزی دارید.

 

پاسخ:
علیک سلام
میگما شما در تله ی نامحسوس فضول یاب گرفتار شدی!!! خخخخ
گل و گلدون منظور بودا!!!

این عکس پیش زمینه ت,منوکشته برادر

عکس چی هست حالا!

ایکون اخرساله ,مخم هنگ کرده.هه هه

گلدونو نگاه!اوف

پاسخ:
تو هم نمره ی فضولیت بیسته ها
به چه چیزها گیر میدبن شما؟!!!
گلدون خوشگل بذاری سه سوته عروس میشه
سلام برادر
مرحبا می بینم که 5s را رعایت می کنی
پاسخ:
5s چی بید؟!!!
علیک سلام برادر
آراستگی محیط کار
پاسخ:
نه بابا
از این خبرها هم نیست!
ناپرهیزی نوموده بیدیم!!!

این گلدون رو تازه خریداری نمودی؟

خیلی خوبه اما چراانقدرخلوته!!!!!!!!!

پاسخ:
خریداری کجا بود؟
کارشناس فضای سبزمون دم عیدی گل و گلکاری راه انداخته ما هم فرصت رو غنیمت شمردیم و یکی از گلدونهاش رو تک زدیم!!!

صبر کن....

صبرکن.....

اون سیم قرمزه چیه پشت مونیتورت وصل شده؟؟؟؟

 

(آیکون حساس نشو. حساس نشو).

پاسخ:
شما هم بگر که یه چی پیدا کنی بکنی تو چشممون
سیم جمع آوری کابلهای پشت مانیتوره مثلا!!
به به چه خوش سلیقه.آفرین.
پاسخ:
ممنونم

چه گل قشنگی.قبل اینکه عکسو باز کنم دوباره گفتم عکس جونور گذاشتی لابد اما مثل اینکه کم کم داره درست میشه
پاسخ:
عه!
من نوشتم " عکس گل روی میز خودم" این معنیش یعنی جونور؟!!!
وقتی عکس خودت میشه جونور گل روی میز چی میشه؟؟؟
اشاره به پست سیبیلوت
پاسخ:
عه !
ما یعنی از اوناییم که همیشه ملت رو بذاریم سر کار؟!!!

سال نو مبارک گل مریم.

امیدوارم سال خوبی در کنار همسر و ملیکای عزیز داشته باشی.

پاسخ:
سال نو شما هم پیشاپیش مبارک باشه
ممنونم
همین آرزو رو برای شما و خونواده محترمتون دارم

عکس خوشگلیه.....  :-)

پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">