باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

سال نو مبارک

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۳۸ ب.ظ


سال نو رو به همه دوستان تبریک می گم

خوبی یا بدی دیدید از من حلالم کنید .

کلیک

سال نود و دو سال خوبی بود . مخصوصا اون قسمتش که دوست مجازی حقیقی شد !

همه تون رو دوست دارم مخصوصا اون دوست حقیقی رو ( آیکون قلب هم نداریم چهار تا قلب بذاریم ) !

تو تعطیلات بنده تشریف دارم تو نت . بی وفایی نکنین برین سراغ آجیلها و از من یادتون بره ها !

ضمنا دوستانی که واتس اپ یا وایبر دارن یه تکونی به خودشون بدن ، از بیکاری نمی ریم یه وقت !!!

  • باده پرست

نظرات  (۹)

عی ول
پاسخ:
ممنونم

دو قدم تا زایش

شکوفه بیشتر نمانده است

بر لبم،

لبخندی ست از حس خوب ِ بودن تو در کنارم،

در

نارنجی برگریزان و سوز سرمایی که با مهرت گرم شدم...

آنقدر

دوستت دارم، که هر سین هفت سینم را بیاد تو میچینم،

قسم به اولین

شکوفه، به اولین جوانه، به اولین سلام...

که در بهاران پیش ِ رو

بهترینها را از آن ِ تو می خواهم...

ونوس

"پیشاپیش عیدت مبارک دوست خوبم"

پاسخ:
ممنونم ونوس جان
هدیه ی قشنگی بود
من هم نوروز رو بهت تبریک میگم
امیدوارم دلت همیشه شاد باشه و لبت لبریز از شعر
انشالا تا همیشه برات بمونه دوست جونت
پاسخ:
دوست جونم خیلی با معرفته
خدا نگهدارش باشه

سال نو شما هم مبارک....سال خوبی داشته باشین

دوست حقیقی هم مبارک ;-)

 

 

پاسخ:
ممنونم
دوستان وقتی حقیقی میشن موندگار میشن هموجور!!!
وای دوست حقیقی(آیکون نگاه اینورکی و اونورکی)
عیدت مبارک.من هم سه چهار روز اول نیستم.ولی بعدش هستم:)
پاسخ:
یکی از بهتررین اتفاقات میتونه دیدن دوستانی باشه که باهاشون خیلی وقته زندگی مجازی داشتی
عید بر شما هم مبارک باشه
به سلامت برگردی

سلام برادر

بهترین آرزوها خصوصا سلامتی و آرامش را برای شماانواده محترمتان آرزو مندیم .


چنانچه قسمت شد و به حضور شاه خراسان شرفیاب شدید

این حقیر را از دعای خیرفراموش نکنید .

اما شاید تنها شباهت سال 92 با 93 این باشه که در هر صورت ما توی نتیم :)))))))))

پاسخ:
علیک سلام برادر
ممنونم
من هم آرزوهای خوب دارم براتون
نایب الزیاره هستیم
ان شالله خدا قبول کنه و آقا شما رو هم بطلبه
درود بر هموطن خوب من 

بهار ه دلت سبز و شکوفنده باد هموطن جان . 
پاسخ:
درود خداوند برشما
ممنونم هموطن جون
انشالله امسال شما هم حقیقی بشی دیگه

سلام اقا کیوان

 

انشاالله برای شما و خانواده تون  سال خیلی خوبی باشه

ببخشید بعضی وقتا با شوخی شاید ناراحتتون کردم

امسال دیگه از دستم راحت میشید شیفتای زیادی گرفتم کمتر مزاحمتون میشم .

حیف دستم بهتون نمیرسه عیدیم ازتون بگیرم به جاش عیدی منو بدید به ملیکا جون

پیشاپیش مبارک

پاسخ:
علیک سلام دکتر
همینطور برای شما
اختیار دارید . من همیشه از دیدن کامتهاتون خوشحال میشدم
شیفت زیادی هم خوب نیستا
از زندگی که نکته ی اصلیه باز میمونی
دستتون نمیرسه بفرمایید بصورت وایر لس براتون عیدی بفرستم
  • ♥مریــــــــــــم♥
  • سلام گلی جان عیدت مبارک:)
    پاسخ:
    علیک سلام مریم خانم
    عید شما هم مبارک باشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">