باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

عید و رسوماتش

جمعه, ۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۰۷ ب.ظ


نوروز برای ما خیلی درسهای خوب داره

نو شدنها و پاک کردن دلهامون از کینه ها

روز اول عیدی رسمه که به خونه کسانی بریم که تازه گذشته ای دارن و برای شادی روح مرحوم فاتحه ای بخونیم و تسلیت بگیم به بازماندگان و براشون از خدا صبر طلب کنیم

امروز رفتیم خونه ی زن دایی مرحومه و حاج غلامعلی و رسم رو به جا آوردیم

بعد هم خونه ی بابا و دست بوسیشون و قدر دانی از همه ی خوبیهاشون و محبتهاشون

ای کاش در سال دو سه بار نوروز داشتیم

همه نو میشدن و لبخند و شادی رو تو چهره ی همه مردم میدیدیم

یاد همه ی عزیزان سفر کرده هم بخیر

عید همگیتون هم مبارک 

  • باده پرست

نظرات  (۱۰)

سلام

بعللللله

ما هم همین کار را کردیم چون شما

پاسخ:
علیک سلام برادر
خدا ازتون قبول کنه

سلام عیدتون مبارک

 

صدسال به اون سالها:)))))))))))))

پاسخ:
علیک سلام
عید شما هم مبارک باشه
کدوم سالها اونوقت؟!!!
این سالها چشه مگه؟!!!
سال خوبی در کنار خانواده داشته باشی:)
پاسخ:
ممنونم
شما هم همینطور
درود بر هموطن خوب من 

اگرم سالی صد تا عید و نوروز میبود هموطن جان افقه نمیکرد . باز همین مردم بودیم که هستیم با دل هائی پر از سیاهی و نکبت . ( البته دور از جون ه مهندس ه عزیز و همه ی هموطنان ه خوب ) واقعیت اینه که این عید باید در درون مون شکل بگیره . کاش بجای خونه تکونی دلهامون رو تکون میدادیم . کاش بجای پوشیدن ه لباس ه نو یکبار دست ه محبت بر سر کسانی میکشیدیم که پناهی جز خدا ندارند و ... 

عیدتان مبارک دل تان سبز . 

پاسخ:
درود خداوند برشما
من به اندازه ی تو بدبین نیستم هموطن جون
بهترین مردم و فرهنگ دنیا رو داریم
حالا گیرم که بعضی وقتها کم و کاستی ای هایی هم باشه
ولی تا وقتی دوستان پر محبتی چون تو پیدا میشه من همه ی دوستان و هموطن هام رو به این دید می بینمشون
دلت بهاری باشه و لبت خندون
سلام همشهری سال نومبارک انشالله درکنارخانواده ومخصوصا دخترای نازت سال خوبی روآغازکرده باشی ماهم چنین کردیم
پاسخ:
علیک سلام
سال نو شما هم مبارک باشه
ممنونم
امیدوارم شما هم تو سال جدید به آرزوهای خوبتون برسید
ضمنا آدرستون مشکل داره یا زدید مشکل دارش کردید؟!!!!
سال نو مبارک . خوب بود اگر هر چند هفته یک بار نو می شدیم والا نوروز وتغییر فصل که بهانه ست .اصل اون نو شدنه ست .
پاسخ:
سال نو شما هم مبارک باشه
چقدر بهترتر میشد کهنگی اصلا راه نداشته باشه به آدما
و هر روزمون بهتر از دیروزمون بود

شما پول خرج کن سالی 9بار عیدو بیار به خونه زندگیت

روحشون شاد

پاسخ:
این همه زیبایی و مهربونی و شادی و لبخند ارزش پول خرج کردن رو داره ها
به جای نه بار ، دوازده بار هم عید بگیرم تو که نمیای خونه مون آجیل بخوری
چرا پس نگران پول خرج کردن منی؟!!!!
درود بر هموطن خوب من 

کاش 
در اطراف ه منم 
گلی میروئید . 
کاش 
سبزه ائی 
برگ گلی 
یا چمنی 
بلبلی 
بر شاخسار ه امید 
یا که موری 
پر از صبح امید 
...
...
...

( هموطن )

قربون ه اوون دل ه دریائی ت بشم هموطن جونم . 

پاسخ:
درود خداوند بر شما
هموطن جان شما وسط گلستان زندگی میکنیا! بعد گل و بلبل و چمن آرزو میکنی؟!!!!
منو ببین! از هر گلی خوشبوتر و از هر خود مچکری هم به سقف چسبیده ترم!!!!!!!!
شاد و سربلند باشی برادر
جای مریم بانو خالی نباشه
حسابی خوش بگذرون
روزهات خوش
پاسخ:
ممنونم
چطوری خوش بگذرونم اونوقت؟!!! شکمم رو سیر کنم کلی کار کردم !!!

سلام..شهرتون اینروزهاحسابی شلوغه....دیدوبازدید وتفریح....امیدوارم بهتون خوش بگذره.

پاسخ:
علیک سلام
ما که تو خونه ایم
هوا هم ناجوانمردانه سرده !!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">