باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

روز اول کاری سال 93

سه شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۱۸ ق.ظ


سلام به همه ی دوستان

امیدوارم تعطیلات نیمه اول نوروز بهتون خوش گذشته باشه

امسال که من مشهد موندم و جایی نرفتم . الانم روز اول کاری سال نو رو شروع کردیم و بازار ماچ و بوسه تبریک به راهه .

هر جا هستید شاد باشید و سلامت .


همه کس طالب یارند چه هشیار و چه مست

همه جا خانه عشق است چه مسجد که کنشت

  • باده پرست

نظرات  (۸)

اقا کیوان رسمش نبود نگفته برید

میگفتید یه التماس دعا میگفتیم

پاسخ:
خب الانم میتونید بگید !
نه اینکه من مستجاب الدعوه هستم ! هر وقت التماس دعا بگید و منم دعا گنم می گیره !!!!

اهان یعنی مشهدی هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

پاسخ:
روی زمین یه دونه بیشتر بهشت نداریم . اونم همین مشهده . کجا برم بهتر از اینجا ؟
سلام دوست عزیز به وبه منم سر بزن ممنون
پاسخ:
علیک سلام
ممنونم از حضورتون
به قول خودتون کجا برید بهتر از مشهد؟
پاسخ:

سوز به دلت

ان شالله زیارت قسمت شما هم بشه

سلام.عیدتون مبارک.صد سال به از این سالهااااااااااااا....

ایشالا سال خوبی پیش روتون باشه.

عید دیدنی در چه حاله؟ خسته نشدین؟

پاسخ:

علیک سلام

عید شما هم مبارک

ممنونم . شما نیز

عید دیدنی های ما هنوز شروع نشده . اغلب نیمه دوم می ریم عید دیدنی

سلام حاج پاقا
مبارکا باشه
پس خدمت به ملت را آغاز فرمودید
پاسخ:
علیک سلام برادر
ممنونم . البته کار ما تعطیلی بردار نیست . توفیق خدمت به زائرهای آقا افتخار بزرگیه که نصیب من شده

سلام کیوان خان

سال نو مبارک

صدسال به از این سالها

سلام و ارادت منم به آقا برسونید

پاسخ:
علیک سلام
سال نو شما هم مبارک
بزرگوارید
درود بر هموطن خوب من 

بیت ه دوم را لطفن تصحیح فرماید هموطن جان ( که = چه )

عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت

که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت

همه کس طالب یارند چه هشیار و چه مست

همه جا خانه عشق است چه مسجد چه کنشت

سر تسلیم من و خشت در میکده‌ها

مدعی گر نکند فهم سخن گو سر و خشت

ناامیدم مکن از سابقه لطف ازل

تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت

نه من از پرده تقوا به درافتادم و بس

پدرم نیز بهشت ابد از دست بهشت

حافظا روز اجل گر به کف آری جامی








همیشه ی ثانیه های تان سرریز از دل انگیز ه بهار هموطن جان 


یک سر از کوی خرابات برندت به بهشت

پاسخ:
درود خداوند بر شما
تذکر به جایی بود
ممنونم
راست گفتن هروقت هم که باشه دستت رو میشه بالاخره
این اشتباه تایپی مربوط میشه به انتشاراتی ای که تقویم رومیزی سال ۹۲ من رو چاپ کرده
بعد از یکسال که کارایی تقویم تموم شده خواستم بصورت تصادفی یه بیت حافظ رو ازش پیدا کنم و بنویسم که اینطوری دستشون رو شد!
ممنونم به خاطر همه محبت هات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">