باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

تویی که خاصی

پنجشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۳۶ ق.ظ


تو همان شقایق معروف شعر خوب سهرابی

تا تو هستی زندگی باید کرد ...


  • باده پرست

نظرات  (۱۱)

این "تو"کی بید اونوقت؟

ایکون شدیییییییییییدا مشکوک شدیا

پاسخ:
دیگه دیگه
دیر دیر میای سوالهای سخت سخت می پرسیا !!!
آق کیوون ِ مشکووووووووووک :دی
پاسخ:
موضوع کاملا روشنه
مشکوک کجاشه اونوقت؟
چه لوسسسس
پاسخ:
دقیقا میشه بفرمایید کدوم قسمتش لوس بید؟!!!
فاعل تو رو زود بگو کیه؟شفاف سازی کن.
پاسخ:
کس خاصی نیست
کس خیلی خاصیه!!!
از کامنتا و جواباش یاد کلاه قرمزی افتادم . نمیدونم چرا
پاسخ:
یادم باشه خودمو به آقای مجری معرفی کنم!!!

کاگران مشغول کارند

دار رو وبم کارمیکنم خو

کف وهورا

پاسخ:
خسته نباشی
برای آپولو هوا کردنم اینهمه وقت لازم نبودا!!!
درود بر هموطن خوب من 

بابا گفتم لو نده هنوز کشش ه لازم و ندارن این جماعت بحرف نمیکنی دیگه . 

شاد باشی و پر از بوی ه بهار هموطن جان 
پاسخ:
درود خداوند بر شما
رفیقای من کشش دارن خوبشم دارن . یکیش همین هموطن جون خودمه که بهار از لطفش شرمگینه 
والا

پروژه ای ست بس عظیم

واسه افتتاحیه میرسم خدمتتون

پاسخ:
ای ول
منتظریما
  • عبد عاصی امیدوار
  • اینطور نوشته هات رو خیلی دوست دارم 

    پاسخ:
    شرمنده نفرمایید . از خودم نبود
    خوش بحال گل شقایقتون

    سلام
    سال نوی شما هم مبارک باشه. امیدوارم امسال سال برآورده شدن آرزوهاتونه
    پاسخ:
    علیک سلام
    ممنونم
    همچنین برای شما

     

    میشه عکسشو بگذارید؟ ????????????

    من مثل دوستان کنجکاو نیستم نمیخوام بدونم کیه همین که عکسشو ببینم قانعم

    پاسخ:
    نع ! چشمش می کنید , حسودی می کنید بهش بعد من بیچاره می شم ! خخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">