باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

دو جمله

پنجشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۴۹ ب.ظ

اگر کسی شما را پس زد یا نادیده گرفت هیچ ناراحت نشوید. انسانها معمولا چیزهای گرانی که از عهده داشتنشان بر نمی آیند را پس میزنند و نادیده میگیرند...

از بیانات خودمچکرانه !!!




قله ای که چند بار فتح شود ؛
بی شک روزی تفریحگاه عمومی میشود !
مواظب دلت باش !…

از بیانات ... !!!

  • باده پرست

نظرات  (۱۱)

جالب بود
پاسخ:
ممنونم

اینوخوب گفتی

فکررکنم زدن تو برجکت!

دمشون گرم

هه هه هه هه

پاسخ:
نگاه یورکی
  • عبد عاصی امیدوار
  • بیاناتت تو حلقم 
    واقعا باید با طلا نوشت 
    خالی از شوخی
    پاسخ:
    چرا حالا تو حلقت؟!!!!
    ممنونم لطف داری
    بیانات ِ خود مچکرانه ی زیبایی بود
    پاسخ:
    اینجوریاست
    ممنون
  • زنده باد بختیاری زنده باد دهدز
  • سلام

    جدا زیبا و دلنواز بود

    آفرین

    پاسخ:
    علیک سلام
    ممنونم
    سال جدید همیمجور بیانات ریخت و پاش میکنی گلی جان
    خوش به حال ما که فیض میبریم
    پاسخ:
    حالا کجاشو دیدی!
    خوبه که فیض می بری و از فیض محروم نیستی! خخخخ
    درود بر هموطن خوب من 

    این ورژن ه خود مچکرانه تری از نگاه خود مچکرانه مهندس جان ه دل است . 

    انسانها به توان ه هضم ه ادراکی ه خود به محیط مینگرند . پس دلخور مباش اگر تو را جائی در این محیط نیست ، توان و هضم ه ادراکی ه محیط بان ضعیف است ( هموطن )


    بهار ه دلت شکوفا و شکوفنده و سبز تر از سبز باد هموطن جان 


    پاسخ:
    درود خداوند بر شما
    این ورژن سخن گفتن بالای دیپلم شما هم ما رو کشته
    از بس نمی فهممش!!!
    سعادتمند و پیروز باشی هموطن جان
    درود بر هموطن خوب من 

    قله ای که چند بار فتح شود ؛
    بی شک روزی تفریحگاه عمومی میشود !
    مواظب دلت باش !…

    نخیرم مهندس جوون . 

    این دیگران نیستند که دلت را فتح میکنند 
    این توئی که دلت را هدیه میدهی 
    پس مراقب باش 
    به چه کسی هدیه اش میکنی 

    ( هموطن )

    پاسخ:
    از دید خودمچکرانه ی هدیه دادنو از کجا آوردی؟!!!
    من که اهل هدیه نیستم
    تا الان هرچی بوده قاپیده شدن دل ما بوده!!!
    ای برادر
    همه این ها از جهل و نادانی است
    از نداشتن معرفت و بصیرته
    پاسخ:
    کدومها منظورته برادر؟!!!

    من صددرصد باهات مخالفم...رد یا پس زدن طرف دلیل به ضعف اون شخص نیست ممکنه یکی بهتر از شما تو دست داشته باشه...

    اخه کدوم ادم عاقلی برای برداشتن گردو الماس توی دستش رو از دست میده؟!

     

    اینم از بیانات من (آیکون نیشخند).

     

    البته خدایی نکرده قصدم جسارت نیست فقط یک نظره کاملا شخصی وبدون غرض.

    پاسخ:
    من که از دل طرف خبر ندارم که!!!
    اونچیزی که می بینم و قابل درکه همونی بود که گفتم
    آخه تا اونجایی که من خودمو میشناسم الماس تشریف دارم و بقیه گردو!!!!!
    به قول ستاره زدن تو برجکت؟؟خخخخخخخخخ
    نه ولی جدای از شوخی عالی بود.
    پاسخ:
    ستاره خانم یه چیزی گفت . تو چرا باور کردی ؟!!!
    ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">