باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

قصه عشق

شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵ ق.ظ

سر بر شانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا 


بخواند....


که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت .....


به رقص درآیی.....


قصه عشق ، انسان بودن ماست

  • باده پرست

نظرات  (۱۴)

اول:)
پاسخ:
می بینم که بعد مدتها دوباره اول می شوید . عی ول
هزارتا لایک
پاسخ:
همه ش هزار تا لایک خسیس ؟!!! خخخخ
سخته
سلام براردر

به به
پاسخ:
علیک سلام برادر
ممنونم
درود بر هموطن خوب من 

( ... سر بر شانه خدا بگذار ... )

سبز باد سروه قلمت هموطن جان . 
پاسخ:
درود خداوند بر شما
سرت سبز برادر
  • عبد عاصی امیدوار
  • به به 
    پاسخ:
    ممنونم

    ببخشید یه سوال؟

    "سرت سبز"یعنی چی؟

    پاسخ:
    سبزی اصطلاحا برای سلامت بودن و شاداب بودن و سر زندگی استفاده می شه
    سلام

    آفرین به شما الحق مشهدی اصلی داداش
    پاسخ:
    علیک سلام
    الان از کجا فهمیدی اینو ؟!!!!
    چون مشهدی های اصل یه تختخ اشون کمه :))
    پاسخ:
    همه ش یه دونه ؟!!! خیلی خوبه که ! من خودم تو خونه مون دو تخته دارم ازشون ! 
    بقیه اشو برو از همشهریت بپرس
    پاسخ:
    از کدومشون ؟!!!
    از گل افروز دیگه
    پاسخ:
    چعشم
    سلام برادر

    گلی هرچی بگه راست میگه :))
    پاسخ:
    علیک سلام
    یعنی تا این حد ؟!!!!!!!!!!!!!!
    ایشا... خدا همه رو عاشق کنه
    پاسخ:
    ان شالله
    آقاپسرهرچی استادمیگه بگو چشم توچکارداری به حدش حالایکباراستادازماتعریف کرد که تونمیزاری حسودخان
    پاسخ:
    چشم
    اصلا هر چی شما بگی و استاد ، قبوله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">