باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

انا لله و انا الیه راجعون

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۱۰ ق.ظ


انا لله و انا الیه راجعون

و نیز بازگشت همه به سوی مدرسه و دانشگاه و کار است !!!

با نهایت تاثر و تاسف پایان عشق و حال و خواب لذت بخش صبح و آغاز زجر و بدبختی و امتحان و ... بر شما کارمندان و دانش آموزان و دانشجویان عزیز و صبور تسلیت باد !!!


  • باده پرست

نظرات  (۱۵)

واقعا تعبیر این جمله

انا لله و انا الیه راجعون

اینه؟؟؟؟؟

و نیز بازگشت همه به سوی مدرسه و دانشگاه و کار است !!!

 

؟؟؟؟؟؟

میگم مهندس توی کدوم دانشگاه فارغ التحصیل شدی؟؟!!

معانی عربی رو خوب یادت دادن..(آیکون نیشخند تا بناگوش)

پاسخ:
تعبیر اون جمله این نبود . این در راستای اون فروموده شده بود!!!
دانشگاه رو ول کن
معنی سنگین جمله رو بچسب!!! خخخخ
سلام

:)
پاسخ:
علیک سلام برادر
  • عبد عاصی امیدوار
  • تسلیت من و پذیرا باشید 
    واقعا خیلی اندوهناکه 
    های های های
    گریه شدید حضار

    پاسخ:
    ممنونم
    های های های
    فییییییین
    ببخشید
    دوباره های های های
    با یه عالمه تاخیر عیدت مبارک
    پاسخ:
    به به دوست پارسالی
    عید شما هم مبارک
    سلام برادر

    این دفعه ترازو را بکش روت
    حتما جواب میده

    پاسخ:
    علیک سلام برادر
    چعشم . امتحان می کنم 
    سلام
    این تفسیری نیست
    حسیه جان من
    پاسخ:
    علیک سلام
    حسی هم اگه هست حس دهن سرویس کنیه !!!

    دقیقا همین‌طوره... وااااااااااااااااای چقدر سخت بود امروز صبح.

    راستی سلام.... سال نو مبارک.

    پاسخ:
    علیک سلام
    سال نو شما هم مبارک
    رسیدن بخیر
    انسان موجود عجیبیه
    الان که ظهره  به وضعیت عادت کردم !!!!!! یعنی تا این حد ! خخخخخخخخ
    درود بر هموطن خوب من 

    اتفاقن بر عکس هموطن جان . اینو باید قبل از رسیدن ه عید و این جینگولک بازی هائی که راه انداختیم مینوشتی . وقتی بعد از سالی با منت میرفتیم خونه ی ... و بعد از کلی شکم از عزا در آوردن و به طعنه و کنایه حرف زدن میومدیم بیروون و خیلی جدی میگفتیم : من که گفتم نریم خونه شون . همونی که بوده هستش . اوون از زنش . اون از تحفه های نطنز اش و اینم از خود ه کروکودیل ش . 

    نه تو رو خدا دروغ میگم . خخخ

    بگذریم وقتی هم میومدیم بیرون از فرط ه خوردن نای نفس کشیدن نداشتیم که هیچ پای رفتن مون هم نبود . کم آجیل تو جیبامون کرده بودیم آخه خخخ

    ولی خدائیش تا حالا همچین نگاهی داشتی به قضیه . نه جوون ه هموطن راستش رو بگو داشتی ... 

    باز نگی اوومد وراجی هاشو کرد و حرف تو دهن ه بچه ی مردم گذاشت و رفت ها . گفتم که گفته باشم . 

    نگاه زیبائی بود . سبز و شکوفا باشد دلت 

    پاسخ:
    درود خداوند بر شما
    راستش هموطن جون کل عید به یاد همه این راجعونها کوفتمون شد!!!
    هر دو سه روز یکبار راجعون کشیکی داشتیم که یادمون نره مزه ی آجیلهای تو جیب زیاد هم خوب نیست
    ممنونم هموطن جون
    سلام شروع سال کاری شمامبارک ماکه ازپنجم شروع کردیم
    پاسخ:
    سلام
    خدا قوت
    خوبه شما فقط یه روز زودتر شروع کردید!!!
    خیلی راحت بود امروز .من از تعطیلات خسته شده بودم .
    صبح اول مهر خیلی عذاب اوره
    پاسخ:
    اول مهر که جای خود دارد!!!
    ولی خداییش این تعطیلات هم بدجور تنبل میکنه آدمو!
    نمیری یه وقت
    پاسخ:
    تو از این شانسها نداری
    من که جزو اقشار زحمت کش جامعه هستم از 5 عید سرکار میرم حتی روزهای تعطیل. به نظرت یارانه بهم تعلق میگیره آیا؟
    پاسخ:
    یارانه که نه ، ولی مستمری کمیته امداد چرا!!! خخخخخخ
    جالب بود:)
    پاسخ:
    ممنونم

    خیلی باحال بود

    دمت گرم

    امیدوارم سال خوبی داشته باشی

    پاسخ:
    به به رفیق قدیمی
    چه عجب ! یاد ما کردی !!!
    من هم براتون سال خوشی آرزومندم
    سلام
    پاسخ:
    علیک سلام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">