باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

دو جمله

دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۱۵ ق.ظ


خدایا یاریم کن هر چیزی شکستم ، دل نباشد . شهید دکتر چمران



دنیا به امید برپاست و آدمی به امید زنده ست . مرحوم علامه دهخدا



  • باده پرست

چمران

دهخدا

امید

نظرات  (۱۵)

سلام برادر
انصافا که قشنگ گفتند
پاسخ:
علیک سلام برادر
دمت گرم

بزن کف قشنگه رو

خوب گفتی برادر

پاسخ:
من نگفتم که
دست قشنگه رو برای اونهایی بزن که گفتن
سلام
سال نو مبارک
هرگز امید کسی را ناامید نکنید
شاید امید تنها سرمایه اش باشد
شما همیشه به من لطف داشتید داداش
پاسخ:
علیک سلام
ممنونم برادر
لطفتون مستدام
سلام

آفرین براین انتخاب زیبا

امیدزمانی ارزشمند است که همه چیز دربدترین شرایط است
پاسخ:
علیک سلام
ممنونم
حتی در بهترین شرایط هم امید نداشته باشیم لذت نمی بریم
امید همیشه بودنش خوبه

به خودت گفتم کف بزنی واسه اونا که گفتن

بعلع

توکف لازم نیستی

 

پاسخ:
اکی
من خودم تو کفم، کف لازم ندارم!!!
  • عبد عاصی امیدوار
  • لذتی میبریم از وب شماها 
    ارادت ویژه داداش گلم 
    پاسخ:
    چوب کاری می فرمایید در حد المپیک
    ممنونم
    سلام و درود
    زیبا بود.
    ممنون
    دعوتید به وبم.
    پاسخ:
    علیک سلام
    ممنونم از حضورتون
    خب بقیه ش کو؟

    پاسخ:
    بقیه ش ؟!!!!!!!
    درود بر هموطن خوب من 

    میگم هموطن جان یک چیزائی بنویس ما تازه به دوران رسیده ها هم بتونیم چیزی بنویسیم . قلم و فکر مون هنگ کرده خود مونم باید یکی بیاد زنگ بزنه آشغالانس بیاد ببرتمون . 

    دوست داشتنی و پر از معنا .

    سپاس آنا قلمی را که نوشت . درود آن دلی را که ما را به فیض رساند . 

    پاسخ:
    درود خداوند بر شما
    شکسته بندیت حرف نداره برادر
    ممنونم
    دل سرشار از لطفتون همیشه برنا
    تکبیررررر
    پاسخ:
    دیگه نه اینقدر ...!!!

    سلام

    خوب هستین؟

    خدا هیشکی و ناامید نکنه.

    برای ما هم دعا کنید آقا. دلمون شدیدا اونجا رو میخواد

    پاسخ:
    علیک سلام
    ممنونم
    خدا هیچوقت نا امید نمیکنه کسب رو چون خودش نهایت امیدهاست
    محتاجیم به دعا
    ان شالله آقا میطلبه و مشرف میشین زیارتشون

    سلام

    کیه که جمله اولی را رعایت کنه.... هعیییییییییییییییییییی

    این روزها دیر به دیر آپ می‌شی!!!!!!!!!!!! چراااااا؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    علیک سلام
    اوه اوه عجب آهی کشیدیا !! خخخخ
    خیلی ها هستند که رعایت می کنن . خیلی تر ها هم دوست دارن رعایت کنن ولی خب از دستشون در می ره دیگه 
    اینروزها کمی گرفتارم .
    شما به صبوری خودتون ببخشید
    دل نباشد حرمتها نباشد چه خوب گفته
    پاسخ:
    ممنونم خاله
    علاوه بر اینکه دل نشکنیم امیدم نگیریم از کسی
    امید کیه؟ کیـــــــــه؟ کیـــــــــــــــــــــــــــــــه؟؟؟
    پاسخ:
    به خاطر همین کیه کیه های بعدیه که گفته شده فقط دل نشکنیم و بس !!! خخخخ
    ها دیگه بقیه ش که ...
    زنا نمیتونن رانندگی کنند و خدا به مردا بر بده و ازین جور صحبتای جنجالی که همیشه مینویسی
    پاسخ:
    دلت تنگ شده برای صحبتهای جنجالی ؟!!!! خخخخ
    چشم می نویسیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">