باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

مخاطب خاص

شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۰۲ ق.ظ


قد بلند تو را تا به بر نمی گیرم

درخت کام و مرادم به بر نمی آید


  • باده پرست

نظرات  (۱۱)

سلام برادر
چشم بسته غیب فرمودند
پاسخ:
علیک سلام برادر
غیب گفتن ما چشم باز و بسته نمی خواد که ! یه قلیون و یک کیلو تخمه باشه حله !!!!
بقیه نداره؟
پاسخ:
آخه عدم توانایی خانمها در دنده ی عقب رفتن گفتن داره ؟ عالم و آدم می دونن خب
بابا مخاطب خاص:)
پاسخ:
بعضی وقتها هم مامان می شود مخاطب خاص ها !!!
واه واه حالا ببین همه چه مخاطب خاص مخاطب خاصی می کننا
پاسخ:
چیه ؟ ایرادی داره ؟ حسودیت شد ؟ خخخخ
چون مخاطب خاص دارد... پس... پس ما نظر نمی دهیم.... (دست به سینه سر با سرعت تندی به یک سمت همراه با گفتن اوممممممم)
پاسخ:
ممنونم
همین اوممم گفتن یا به قول ما ایششش گفتن هم کلی برای ما می ارزد
درود بر هموطن خوب من 

حیف مامانم اینا قول گرفتن تو کار ه بزرگتر ها دخالت نکنم . 

( آیکون ه یه هموطن با اعتماد به نفس ه بالا )

آفرین و درود 
پاسخ:
درود خداوند بر شما
مامانت اینا رو خدا حفظشون کنه ، درست گفتن ، ولی ما زمین خورده تیم برادر . 
قدش از قد خودتم بلندتره؟هخ هخ هخ
پاسخ:
نه دیگه اونقدر . حدود بیست سانتی به زمین نزدیک تره !!! خخخخ
سلام برادر
دیگه داشتم نگرانت می شدم
کم فروغید
پاسخ:
سلام برادر
کم سعادتیم
سرمون بر خلاف ظاهرش کمی شلوغ شده !!!

سلام. خوبی؟؟ ملیکا خوبه؟؟ مامان ملیکا خوبه؟؟ مخاطب خاص بابای ملیکا خوبه؟؟ مخاطب خاص همسر مامان ملیکا خوبه؟؟

(آیکون لبخند ).

 

پاسخ:
علیک سلام
ممنونم خوبم . از احوالپرسی شما
ملیکا هم خوبه شکر خدا
مامانش هم خوبه الحمدلله
مخاطب خاص ما هم خوبن ماشالله
شما چطورین انشالله ؟
جانا سخن از زبان ما می گویی ی ی ی
پاسخ:
می بینم که باجی هم بععععله
شبی از قد تو افتاد سایه بر دیوار
هنوز عاشق بیچاره رو به دیوار است
*******
قاعده قد تو فتنه به پا کردن است
مشغله زلف تو بستن و وا کردن است

پاسخ:
ممنونم از انتخاب خوبت برادر
نفست چاق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">