باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

خودکشی

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۱۵ ب.ظ


تا امروز درک نمی کردم چرا بعضیا به خاطر یکی دیگه خودشون رو فدا می کنن !!!

امروز فهمیدم !!!!!!!

  • باده پرست

نظرات  (۱۹)

سلام

نخیر!!!!!! پاک از دست رفتید.....

داریم کم کم نگران مریم خانم می شیم....

عمرا کسی به خاطر کس دیگه خودکشی کنه....(آیکون یه آدم مطمئن و سرد و گرم چشیده)

پاسخ:
علیک سلام
جدی از دست رفتم؟!!!
نگرانی داره؟!!!
کلمه عمرا اینجا اصلا درست نیستا
آیکونهات هم منو کشته
عه 
حالا کی به خاطر کی خودشو کشته
تازگیا خیلی مشکوک میزنیا
از خادم امام رضا بعیده...خخخخخخخخخخ
پاسخ:
کسی به خاطر کسی خودشو نکشته که
اما میشه که بکشه
حالا پیدا کن پرتقال فروش را!!! خخخ
درود بر هموطن خوب من 

ببین هموطن جان اینکه درک ت بالا رفته خب جای شکر داره اما من اونقده ارزش ندارم که دست به همچین کاری بزنی ها . 

گفتم که نگی نگفتی خود دانی . خخخخ

مهندس جوون همینجوری هم دوست داشتنی هستی . زیاد فراوون . 

دلت بسان ه گل غنچه های بهاری همیشه سبز و معطر 

پاسخ:
درود خداوند بر شما
من کشته مرده ی معرفتتم حسین جان
الهی که همیشه زنده باشی برادر

سلااااام. خوبی؟ حالا چرا خودشونو میکشن؟

راستی خونه جدید من اینجاست.

چراشو بگین ما هم بفهمیم!
پاسخ:
عاشق بشی میفهمی
من اومدم آدرس وبلاگم رو تغییر بدم که اینجوری شد...وقتی ادرس جدید رو زدم جواب نداد..نمیدونم چی شد...مطمئنم درست زدم. حتی نوشته های وبلاگم رو تو نت زدم اما بازم هیچ وبلاگی باز نشد.اگه میتونی کمکی کنی ممنون میشم.فقط از نوشته هام قبلش یه نسخه برداشتم
پاسخ:
به خاطر اینکه وبلاگ تازه تاسیسه مرور گرها نمی شناسنش هنوز و تو نتایج جستجو نمیاد
با مدیر بلاگفای بوق تماس بگیر شاید راه حلی داشت

حرفهات بد آموزی داره جانم

پاسخ:
بچه ها نخوننش ! خخخخخخخخخخخخ

مظنا" عاشق شدی

اشتباه نمیکنم

میشه ادرس مریم خانومو لطف کنی لطفا؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
( آیکون نگاه اونجورکی از بالای عینک دودی ) خخخخخخخ
سلام برادر
چطوری به این نتیجه رسیدی ؟
پاسخ:
علیک سلام
می گم برادر دو دوتا چند تا نیشه ؟ چطوری می شه ؟ اینم همونطور می شه ! خخخخخخ
یعنی میشه؟
اگه بشه چی میشه؟
پاسخ:
آره میشه 
خودم دیدم بره ش داشت شیر می خورد ! خخخخخخخخخ

قبلش میزدی +18 تا منم حدم رو بدونم خوووووووووو

پاسخ:
چشم برای سری بعد مشخص می نماییم ! خخخخخخخخخخ

آهاااااااااااااااااااا بالاخره خودت را لو دادی...

عاشق شدی آره؟؟؟!!!!!!!!!! (آیکون خیلی نامردی از طرف مریم)

واقعا از خادم امام رضا بعیده... ما خودمون را مسئول مریم می دونیم... ما هر کدوم اینجا یه مریمیم...

نکن اینکارو خوبیت نداره برادر (آیکون مهربان شدن همراه با نصیحت برای دست برداشتن از عاشقی که همش کشک و دوغ)

پاسخ:
عی خائنا !
وبلاگ منو می خونید و طرف مریم رو می گیرید !!!
از کشک هم کشک تره والا ! خخخخخخخخ

میخواستم همینکارو کنم تا به ایمیلم ارسال شه اما بعد میدونی چی دیدم؟ دیدم ایمیلی که گذاشتم منسوخ شده... کارای من اینجوریه دیگه...حالا راهی نداری که نوشته هام رو برگردونم وبلاگ جدیدم؟  :))

 

 

 

 

پاسخ:
اگه راهی هم وجود داره من بلد نیستم!!!
خوب بگو ما هم بفهمیم دیگه.چند بار عاشق شدم نفهمیدم (آیکون خنده همراه با آیکون بی حوصلگی برای عاشق شدن مجدد ) :)
پاسخ:
تو وضعت خیلی خرابه ها؟!!!
چندبار عاشق شدی و هنوز زنده ای؟!!!!!
واقعا که!!! خخخخ
هم امروز که متوجه معنای عشق شدید مبارک
پاسخ:
البته یکی از معانی عشق!!!

حالا خوبه که فهمیدی

بسی جای شکرش باقیه واقعا

پاسخ:
واقعنا!!!
  • عبد عاصی امیدوار
  • خیلی خوبه که فهمیدی 
    خوشحالم 
    پاسخ:
    ممنونم برادر
    البته گمونم که فهمیدم!!!!
    بزرگی همیشه می گفت :
    کسی که خودش را فدای دیگرمی کنه ،چیزی برای باختن نداره
    پاسخ:
    خیلی وقتها همه چی تو میبازی که بهش برسی و این لذتش بینهایته
    می گ کیوان جان این مریم بانو و خودکشی و اینها چی هستند که ما بی خبریم
    برای یک مریم هرگز خود کشی نکن
     چون چیزی که فت وفراونه مریمه
    پاسخ:
    نه دیگه نشد برادر
    شما رسما کمر به فناسازی ما بستیا!
    نمیگی یوقت جملات قصارتون برسه به گوش عیالات متحده مون؟!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">