باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

سفر

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۱۳ ب.ظ


این متن رو از جوار دریای خزر براتون مینویسم

جاتون خالی ، هوا سرد و مه همه جا رو گرفته

شانس ما میترسم هوا همینطور بمونه و نتونیم تنی به آب بزنیم!!!


  • باده پرست

نظرات  (۶)

به به بدون ما رفتی ایشالا بارون بباره جرجررررررررررررررر
خوش بگذره
پاسخ:
الان لب ساحل نشستم
هوا آفتابی
جاتون خالی واقعا
bah bah khosh oumadin, doroste badjori meh gerfte, khosh begzare, dar zemn alan ke vaghte abtani nist
پاسخ:
ممنونم
خیلی هوای لب ساحل سرده
دو قدم که فاصله میگیری از ساحل هوا عالی میشه
انشالله سری بعد میایم برای شنا
  • عبد عاصی امیدوار
  • امیدت رو از دست نده داداشم 
    پاسخ:
    انشالله سفر بعدی
    سسسسسسسسلام سفرتون بخیر خوش بگذره
    پاسخ:
    علیک سلام
    ممنونم
    درود بر هموطن خوب من 

    سفر به سلامت و خوش باد . 
    پاسخ:
    درود خداوند بر شما
    ممنونم
    فروردین و تن به آب زدن....( آیکون چه می دونم والا)
    پاسخ:
    ما که نزدیم تو آب
    خیلی سرده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">