باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

کسی که خربزه بخوره ...

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۳۳ ق.ظ


یه چند روزی نبودم

کارها همه مونده و هوار شده سرم

شاید یه کم دیر به دیر بیام و بهتون کمتر سر بزنم

5 تا قرار داد جدید رو باید آماده کنم . فعلا تا طلوعی دوباره !!!

  • باده پرست

نظرات  (۹)

سلام خسته نباشید از این همه مسافرت و بعدش هم کار...

 

پاسخ:
علیک سلام
ممنونم
  • عبد عاصی امیدوار
  • به به 
    رسیدن بخیر
    زیارت قبول
    :)))))
    دعا کردی دریا ما رو هم بطلبه؟
    پاسخ:
    ممنونم
    دریا از خداش هم باشه ! والا !!! پسر به این خوبی و آقایی
    البته دختر زیاده ها ولی دریا بطلبه تو رو باید مچکرش باشی ! خخخخخخ
    بابا قرارداد مشغول مهندس
    تا باشه گرفتاری های قراردادها باشه
    پاسخ:
    زیاد خوب هم نیستا
    آدم رو از نت گردی می ندازه !!!
  • عبد عاصی امیدوار
  • باشه ما اصلا نوکرش میشیم 
    :)))))))
    پاسخ:
    تو از الان زذ باشی بعدا چی می شی ؟!!!!!!!!!
    سلام برادر

    هرجا و هروقت
    دلت خوش و لبت خندان
    پاسخ:
    علیک سلام
    ممنونم برادر
    شاد باشی
  • عبد عاصی امیدوار
  • مهمه ؟
    مهمه؟
    مهمه ؟
    تا حالا ازین دید نگاه نکرده بودم 
    :))))))))))))))))))))
    پاسخ:
    با ما رفیق باشی دید های دیگه هم بهت نشون می دیما ! خخخخخخخخخ
    درود بر هموطن خوب من 

    هموطن جان که سلامت باشد ما را بس است . صبر میکنیم چه زیبا تر از صبری برای شکفتنی دیگر . 
    پاسخ:
    درود خداوند بر شما
    همیشه منو شرمنده ی لطف و بزرگواری خودت میکنی برادر
    درود بر هموطن خوب من 

    هموطن جان که سلامت باشد ما را بس است . چه زیبا تر از صبری برای شکفتنی دیگر . 
    پاسخ:
    درود خداوند بر شما هموطن جان
  • عبد عاصی امیدوار
  • من باهات دوستم 
    تو ام بامن دوست شو
    خب دیدهای دیگه هم الان بهم نشون بده 
    منتظرم 
    :))
    پاسخ:
    نه دیگه
    همین رو یاد بگیر تا بعد! خخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">