باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

آخر شانس

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۱۶ ب.ظ


کارهای خودم کم بود که دقایقی قبل خواهر زاده ی محترم رئیس اومد پیشم که مثلا کار یاد بگیره !

نه میشه نت اومد و نه حتی با تبلت ور رفت . 

خدا بخیر کنه

  • باده پرست

نظرات  (۹)

سلام.
با سوالی در مورد امر به معروف به روزیم...؟؟؟؟
منتظر نظرات زیبای شما هستیم...

ممنون میشم اگه مشارکتی در این بحث داشته باشید...
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
یا علی مدد
پاسخ:
علیک سلام
موفق باشید
صبر پلیز
پاسخ:
صبر نکنیم چیکار کنیم؟!!!
درود بر هموطن خوب من 

به این میگن قوز بالای قوز . ( یکی یه آمبولانس خبر کنه مردم از خنده . ) 

خداوند از بدتر از اینها نگهدارد هموطن جان . دقیقن همونجائی که انتظار ه کاری یا عملی رو نداری شکل میگیره . البته که مهندس ه ما میتونه خیلی راحت تر از فرمون ه ماشین بپیچونه مخاطب رو اما درد را از هر طرف نویسی درد است . 

پاسخ:
درود خداوند بر شما
پیچاندن کار راحتی ست
همین کار را کردیم برادر
درود بر هموطن خوب من 

البته تو ده ما به این میگن قوز بالای قوز . 

( یکی یه آمبولانس زنگ بزنه دارم از دست میرم )

البته که مهندس جان استاد ه پیچوندن ه هر نوع مخاطبی هستند اما یه ضرب المثل هستش که میگه : درد رو از هر طرف که نویسی درد است . 

شاد باد دلت خندان لبت چون شکوفه های بهار هموطن 


پاسخ:
درود خداوند بر شما
می گم هموطن جون
خیلی خوش به حالم شده ها
دوتا دوتا کامنت گذاشتی! ( آیکون نیش تا بناگوش باز و ذوق زدگی همراه آب شدن کله قند توی دلمان)
  • عبد عاصی امیدوار
  • ای بـــــــــــــــــــــــــــــابــــــــــــــــــــــــــــــا
    پاسخ:
    ددم وای!!!
    سلام شما بفرمایید جنسیت خواهر زاده رئیس چی می باشد تا ما بگوییم چه کنید
    اگر پسر است که مصداق بارز قوز بالا قوز  و سعی کنید از در رفاقت وارد شوید وکار یادش بدهید
    اگر دختر است که نونت افتاده تو روغن  حالشو ببر
    پاسخ:
    علیک سلام برادر
    عاقا ما نون روغنی نخوایم کیو بتید ببینیم؟!!!

    همین که من دوستت هستم خودش آخره شانسه بقیه موارد رو بیخیال

    (آیکون یه مینای خودمچکر).

    پاسخ:
    باز صد رحمت به خود خودمچکرم
    تو که روی منو تو خودمچکری کم کردی!!! خخخخ
    بعد اونوقت پسر تشریف دارن اوشون یا خانوم؟

    پاسخ:
    آیکون نگاه یورکی از نوع نگاه عاقل اندر دور از جونتون سفیه!!! خخخخ

    بالاخره تو عمرت باید یک کم کار هم بکنی برادر... همش تبلت و اینترنت بازی که نمی‌شه؟؟؟

    (آیکون نیش تا بناگوش باز با دلی که حسابی خنک شده و خنده جادوگرانه)

    پاسخ:
    ما حقوقمون به همین اندازه ی نت گردی و تبلت بازیه نه بیشتر!!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">