باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

روز من

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۱ ق.ظ


خودم به خود خودمچکرم امروز رو که روز منه تبزیک عرض میکنم

همچنین از همینجا به دوست معمارم که نمیاد هیچوقت اینجا رو بخونه و کامنت بذاره هم تبریک میگم

باشد که رستگار شویم!!!

  • باده پرست

نظرات  (۲۱)

سلام، وبلاگ خوبی دارید.واقعا وبلاگ تکی داری! دوست دارم به عنوان یه کارشناس نظرتو در مورد وبلاگم بدونم.خیلی از ساییتون خوشم اومد.رتبه الکسامونم بد نیست یه نگاه بندازید اگر خواستید تبادل لینک کنیم خبر بدید.مرسی(کسب راحت درآمد اینترنتی)

پاسخ:
علیک سلام
ممنونم از حضورتون
سلام.
به روز هستیم.
ممنون میشیم اگه تشریف بیارید و جواب سوالمون رو بدید

التماس دعای فرج و شهادت

یا زهرا
پاسخ:
علیک سلام
ممنونم از حضورتون
سلاممممممممممم
سال نو مبارککککککککککککک

منم این روزو بهتون تبریک میگم :)


پاسخ:
به به سلام بر نیلو خانم
چه عجب از این طرفها؟
خوش گذشت؟
سال نو شما هم مبارک
سوغاتی چی آوردی؟!!!!

به به آقای مهندس آرچیتکت... روزت مبارک

ما فکر می کردیم عمرانی هستی

پاسخ:
نگاههای اینورکی و اونورکی غضب آلودناک آمیز!!!
فحش میدادی بهم بهتر بودا!!! خخخخخ
bah bah 
memar budio nemidunestim 
agha mobarake. shiri bedid lotfan 
p.n: ba gushi umadam font farsi adashte bidim 
abde asi omidvar :d
پاسخ:
تو دیگه چرا برادر؟!!!
نا امیدمون کردی!!!
راضی به زحمت نبودیم گمنام جان
شرمنده کردیمون فراوون

ماروزمهندس روتبریک گفتیم که

بعلاوه ی روز معمار

مبارک باشه برادر

پاسخ:
ممنونم
تبریک روز معمار یه چیز دیگه ست اصلا
  • عبد عاصی امیدوار
  • ای بابا 
    چرا نا امید 
    امیدوار باش جانم 
    امیدوار
    پاسخ:
    آیکون نیش تا بنا گوش باز همراه با ذوق مرگ زدگی مفرط
    به به جناب معمارباشی
    تبریکات فراووان
    باشد که رستگار شوید...

    پاسخ:
    ما رستگار شدیما ! یکی باید شما رو رستگار کنه!!!!
    مبارک باشه گلی جان
    ببخشید من جزو دوستای بی ذوقم شرمنده
    پاسخ:
    ممنونم
    نگو تک جان
    شما اگه بی ذوقی من خشت زیر دیوارم
    سلام ممار
    روزت مبارک
    (ایکون یه دسته گل)
    پاسخ:
    علیک سلام
    ممار نه و معععمار با عین غغغلیییظ
    آیکونت ما رو کشته
    به به آقای معمار
    روزتون مبار ک .یه جوراییی به تاریخ هم نزدیکه رشته تون
    پاسخ:
    ممنونم
    علاوه بر تاریخ ، روانشناسی ، جامعه شناسی ، جغرافیا ، انواع مدیریتها ، هنر ، موسیقی، ادبیات و ... هم توش مستتره

    خوبه.. خوشمون باشه...یه دوست معمار هم داریم.

    روزت مبارک .

    پاسخ:
    دیگه چی تو دنیا بهتر از این از خدا میخوای؟!!!!
    سلام
    روز معمار  بر شما وبر دوست عزیزت وهمکارانت مبارک
    پاسخ:
    علیک سلام برادر
    ممنونم
    انشالله روز حسابدار هم بوجود بیاد و با کادو و کیک و ... برسیم خدمتتون
    روز معمار تبریک چی میخواد آخه؟
    اما اگه تولدته مبارک باشه
    آیکون هم هرچی دلت میخواد تصور کن برا کامنتم برادرررر
    پاسخ:
    برای آیکونت هیچی نمیشه تصور کرد جز یه تشت آب!!! خخخخخخ
    سلام

    روزتون مبارک
    پاسخ:
    علیک سلام
    چه عجب
    ممنونم
    درود بر هموطن خوب من 

    منم این روز رو به تو هموطن ه خوب و همه ی مهندسین تبریک میگم . 

    امید که در سایه سار ه تلاش های بی منت ه این قشر ه شریف زیر ساختهای کشور ه عزیز مون مستحکم تر از قبل بشه و مایه ی آبادانی . 


    پاسخ:
    درود خداوند بر شما
    عاقا حساب ما رو از مهندسها جدا کن لطفا!!!
    ممنونم ازلطف سرشارتون
  • بیو تکنولوژیست
  • روزتون مبارک
    پاسخ:
    ممنونم
    درود بر هموطن خوب من 

    حساب ه شما جداست مهندس جوون . حساب ه شما و خود تون یه جا تو قلب مونه . 

    زنده باشی و پایا 
    پاسخ:
    درود خداوند بر شما
    بفرمایید من تو بهشتم دیگه ! جووووووووووووووووووون
    لطفتون مستدام
    درود بر هموطن خوب من 

    حساب ه شما جدا ست مهندس جوون همه یه جا تو قلب مونه . 
    پاسخ:
    درود خداوند بر شما
    مااااااااااااامااااااااااااانش ایییییییییناااااااااااااااااا
    چرا این گل پسرت همه چی رو دوبار می نویسه ؟!
    ماااااااماااااااااان آیدا ایییینااااااااااااا...

    سلام
    آقا روزن با تاخیر مبارک
    آرزوی توفیق روز افزون برات دارم
    پاسخ:
    علیک سلام برادر
    ممنونم
    برای شما هم موفقیت توی همه مراحل زندگی آرزومندم
    سلام هرچند دیره..ولی منم تبریک می گم...
    نمی دونستم 3 اردیبهشت روز معماره...روز عمران نداریم؟:)))
    پاسخ:
    علیک سلام
    ممنونم
    عمرانی ها چه گلی زدن به سر بشر که روز هم داشته باشن ؟!!!! ( آیکون از اون عینک آفتابی های خفن )

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">