باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

دنیای جدید

سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۴۷ ق.ظ

بهترین لب و بهترین سینه کدومه ؟!

بهترین لب لب دریا و بهترین سینه ، سینه قبرستونه

برو از خدا بترس ! فکر کردی ما از اوناشیم ؟! این تسبیح من کو ؟!!!!

  • باده پرست

نظرات  (۲۳)

سلام.
با مطلب و سوالی در مورد خادمین شهدا به روزیم.

تقاضادارم حتما سر بزنید و نظر بدید

التماس دعا

یا زهرا
پاسخ:
سلام
ممنونم از حضورتون
مودم جدید مبارک
پاسخ:
ممنون

من که از وقتی اومدم شهرستان به قول برادرم از دنیای علم دور شدم...اصلا نمیدونم این واتس آپ چیه؟ واقعا که..........  :-(

بعدشم خیلی زبلی که یواشکی میای نت گردی...باید به مریم خانوم خبر بدیم :-)) امان از دست این علم و فناوری......

 

در مورد پست قبل: متاسفانه ازین به بعد بازهم دچار شوک خواهی شد..این بنده خدا که اینقدر مردم واسش خوشحالی کردن هم همچین کار خاصی نکرد فقط شوک ها رو آروم آروم وارد میکنه

پاسخ:
علی آقا که که وضعش خوب شد و چکها پاس شد بگو یه گوشی برات بخره و وارد دنیای علم و فن آوری !!! شو ! خخخخ
شوک اونجوری که بر ما اثر نمی کنه که !!! از بس که پوست کلفت شدیم
این شک با اون شک فرق می کردا
الحق که هر کاری بکنند منحرفین... (آیکون کسی که متعجب از این همه دل مشغولی شما آقایونه) :)))))))
پاسخ:
آیکون نگاه یورکی
سلام برادر

ایول
پاسخ:
علیک سلام
خودت ای ول داری عزیز
الان شما اینستاگرام و به لهجه مشهدی نوشتین آیا؟؟؟؟؟
همسر هم چند شب پیش گفت من و عضوکن . گفتم با کدوم گوشی میخوای بری. گوشیش اندروید نیست خدا رو شکر. وگرنه من بیچاره میشم :دی
پاسخ:
من تلفظشو بلد نیستم ! شما بفرمایید چی چی می شه ؟!
عه شما هم عضوی ؟!!! ( آیکون نگاه از بالای عینک دودی ) خخخخ
چی بگم خب؟ بوخودا مریم خانم حق دارند
پاسخ:
حق که دارند
مثل ما که دل داریم خب ( آیکون پناه گرفتن در سنگر قبل از رسیدن لنگ دمپایی ها )
منم به جز لب دریا و ساحل و سینه قبرستون هیچی تو ذهنم نیومد (ریا نشه البته)
آخ گفتی سرعت بالا. ما رفتیم یه جا نت مجانی یه سرعتی داشت که نگو.عکسا سه سوت میرفت.انقدر باحال بود (آیکون ذوق مرگی)
پاسخ:
حساب بچه مثبت ها ! از بقیه جداست البته
عکسها کجا می رفت اونوقت ؟ ( آیکون نگاه یورکی مارموزانه )
درود بر هموطن خوب من 

ای عاغا یه چیزی بنویس ما را هم فهمی باشد مان . تبلت و اینستاگرام و واتس آپ و از اینجور چیزا سر در نویاریم هموطن جان . 

ببینم این سرعت ه بالا یعنی توربو ست دیگه ؟ خخخ

شاد باشی و سلامت هموطن جان . ما را نه لب بکار آیدم مان و نه سینه و ران خخخ . یه پتو بندازین روم کپه ی مرگ مو و بذارم . 

آیکون ه هموطن و جینگولک بازی هایش ) 
پاسخ:
درود خداوند بر شما
زنده باشی دوست همیشه شکسته بند من
توربو که نیست ولی هی یه نموره از لاکپشت سریع تره
آره عزیزم . شما همون بری زیر پتو بهترتره ، آخه خبرهای ناقلا بازی های شما همون زیر پتو بمونه ....
مااااامااااانش اییییینااااااا
دلت شاد باشه هموطن جونم
سلام

به به مودم جدید مبارک

منم که بچه مثبت اصلا فکر دیگه ای نکردم
پاسخ:
علیک سلام
ممنونم
مثلا اگه مثبت نبودی چه فکرهایی می کردی ؟!!!!!
خب مثلا دلتون به همین چیزا خوشه؟
آخ آخ آخ
پاسخ:
خب تو مملکت گل و بلبل به چی خوش باشه مثلا اونوقت ؟!!!
آقا این ابزار وادوات بدجور آدم رو وابسته می کنه .
پاسخ:
موتاد شدیم که هیچ
از دست هم رفتیم !!!
خییییییییییییییلی عالی بود....
پاسخ:
نه دیگه تا این حد
لطف دارید
تو هم که کم رنگ شدی که
پاسخ:
سرم شلوغه خواهر
تانگو و وایبر لامصب مگه می ذارن !!! خخخخخ
موتاد شدم رفت
مگه از سر راه پیدات کردیم که وایبر و اون لامصب دیگه بخوان تو رو از ما بگیرن؟ خودم پدرشون در میارم
خودم ترکت میدم داداش 
پاسخ:
اونها بهونه س
یه نموره تو اداره و توی خونه سرم شلوغ شده 
انشالله که تموم بشه بیشتر از خدمتتون استفاده کنیم
خوشا دمی که لبم را به لب چو  جام نهی
لبت ببوسم و قالب کنم از شوق تهی
این بهترین لب است
پاسخ:
گل گفتی برادر
ممنونم
کی نمیزاره پست بزاری؟
عکسشو نشونم بده بیام سرویسش کنم
پاسخ:
لطف داری ونوس جان
چشم
میگم یه عکس بده که برای سرویس کردن دهنش بدم خدمتتون
سلام
فکرکنم این پست را باید اینجوری شروع می کردی
از وقتی تبلت خریدم دیگه کسی را تحویل نمی گیرم و ...

خوبی شما ؟
پاسخ:
علیک سلام
خدا از سر تقصیرات من بگذره
شرمنده محبتتون شدم
خوبم شکر خدا

سلام

خیلی وقته نیستی...

پاسخ:
علیک سلام
همچین خیلی هم نیستا !!!

نه از ادامه راهنماییهاتون خبری شد و نه از اومدن و دیدن عکس پسرم
پاسخ:
وقت نت گردی کم دارم
می رسم خدمتتون
  • عبد عاصی امیدوار
  • به به ...
    حیف آخرش شیرین نبود 
    ببین بیا پستای مردونه بزار رمز هم به خانما نده 
    ( آیکون آدم خبیث ) 
    پاسخ:
    دلت میاد ؟!!!
    kheily vaghte up nakardima!!
    پاسخ:
    ببینم این ویروس تنبل باشی شما به ما منتقل شده مثل اینکه ( آیکون چیشمک )

    چرا اتفاقا خیلی هم خیلی وقته...

    نه به اون روزها که روزی دو تا دو تا پست می گذاشتی نه به الان

    (آیکون آیکونی تو ذهنم ندارم)

    پاسخ:
    نه اینکه شما هم هر روز شونصد بار سر می زدی و نظر می دادی ... !!!
    مزاح کردیم . از لطف شما و همه دوستان عزیزم صمیمانه سپاسگزارم
    باشد که فرصت جبران باشد .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">